>POŞETTE İÇ PİLAVLI TAVUK SARMA

2 Eki

> Bu tarif ile MAGGİ sponsorluğunda düzenlenene Fırında Tavuk Yemekleri yarışmasına katıldım” ve “Yarışma ayrıntıları için http://www.hamaratabla.com


MALZEMELER
6 adet kemikleri çıkartılıp iyice inceltilmiş tavuk budu
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı sıvıyağ
tuz, karabiber, pulbiber
GARNİTÜR
6 adet patetes
arzuya göre yeşilbiber
YAPILIŞI
İnceltilen tavuk butlarının içine iç pilav yerleştirilir sarılır kürdanla tutturulur üzerine yoğurt,salça,svıyağ, tuz, karabiber karıştırılıp sürülerek içlerini unladığımız poşetlere yerleştirilir içine doğranan patatesler ve biberler konulur fırın poşetleri bir kaç yerinden delinir 180 derecede ısıtılan fırında kızarana kadar pişer. iç pilav ın tarifi burada dogada: MİLFÖYDE İÇ PİLAV

24 Yanıt to “>POŞETTE İÇ PİLAVLI TAVUK SARMA”

  1. obur Ekim 3, 2007 4:58 am #

    >AYY ABLACIĞIM SABAHIN BU SAATINDA BİLE CANIM ÇEKTİAYY ÇOK PİS BOĞAZIM DEMİAMA NEFİS GÖZÜKÜYORBUNU TAVUK GÖĞSÜ İLE DENESEK NASIL OLUR ACABAELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİYLE KALIN

  2. Hesna Ekim 3, 2007 7:39 am #

    >Merhaba Gül HanımcığımTabakta herşey var ne güzel. Nar gibi kızarmış tavuk, pilav, sebze.Ellerine sağlık sunumuda çok güzel görünüyor.Tavuk bizim evde fazla sevilmiyor ve tüketilmiyor, birde bu şekilde denemek lazım kesin herkes çok beğenir.SevgilerHesna

  3. ikizlerinannesi Ekim 3, 2007 8:37 am #

    >ellerine saglik harika olmus firin posetinde pisen tavukta baska bir lezzetli oluyor sevgiler öptüm

  4. serinmavi Ekim 3, 2007 9:17 am #

    >Çok lezetli olmuştur eminim.eline sağlık canım…..

  5. thesuuur Ekim 3, 2007 9:37 am #

    >Ablacigim,üsenmemis nasil bir lezzet hazirlamissin böyle…Süper bir görüntü,ellerine saglik.

  6. ayse26 Ekim 3, 2007 11:02 am #

    >gül ablacım merhaba bende arkadaşımdan duyudm bu tarifi ama hiç denemdim ama çok merak ettim ben şimdi bunları yiyiversem ne güzel olur bu arada beni arkadaş listenize eklememişsiniz

  7. YESIMLI TARIFLER Ekim 3, 2007 7:19 pm #

    >sevgili gül poşette ve fırında bir harika oluyro bu tavuk nasıl bir şeyse bilmiyorum ellerine sağlık harika olmuşş

  8. selmahlc Ekim 3, 2007 8:46 pm #

    >YORUMSUZ…DERLER O MİSAL…SÖZ YETMEZ..ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..ENİŞTEM MİDE FESADINDAN GİDCEK..SEVGİLER..İYİ GECELER..HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUNN

  9. yemegim Ekim 3, 2007 9:26 pm #

    >Gül ablacim posetin icinde ne güzel kizarmis tavuk öyle görüntü sahane yaaa…ellerine saglik ablacim kucak dolusu sevgiler yolluyorum…

  10. minikkusum Ekim 3, 2007 9:41 pm #

    >canim merhabanasilsin dunden beri giremiyorummisafirlerimiz vardi,p.c ye oturamadim yani bana sira gelmedigencler aldi benden p.c yi benden.bugunde arkadasta yemekteydik yeni geldik .canim bu yemegi iftardan once iyiki gormedim iyi olmazdi,mukemmel bir yemek olmus eline saglik nar gibide kizarmis posette oldugu icinde cok hafif olur.hayirli sahurlar canisiiii

  11. elmaşekeri Ekim 4, 2007 12:42 am #

    >Nefis ve lezzetli görünüyor ellerinize saglik…

  12. lezzetlilerim Ekim 4, 2007 1:43 pm #

    >Canım Ablam, becerikli Ablam ellerine sağlık. Enfes olmuş. Tamda iftar yaklaşmışken… Maaşallah sana, ben ramazanda tembelleştim galiba canım hiç birşey yapmak istemiyor. Yapsamda fotoğraflamaya fırsat kalmıyor. hAYIRLI İFTARLARBaşa eklediğin Aşr-ı Şerifi çok beyendim. Çok iyi etmişsin. Bu ayeti sabah ve akşam namazlarından sonra okumak çok faydalı.Sevgiler

  13. Anneminkiziyim Ekim 4, 2007 2:30 pm #

    >harika bir ramazan yemeyi olmus, ellerinize saglik. sevgiler….

  14. birgul Ekim 4, 2007 7:01 pm #

    >enfes olmuş…ama ben asıl karamelli kemalpaşaya bittim…eline, emeğine, gönlüne sağlık canım.makarnacik.blogcu

  15. mutfaktayim Ekim 4, 2007 8:08 pm #

    >Gül ablacım sende çok güzel şeyler yapmışsın uğramayalı ellerine sağlık canımcım…Özlem’den Sevgiler…

  16. lezzetmutfağım Ekim 4, 2007 10:36 pm #

    >slm ablacım Canım ablam nasılmış diye bir uğrayım dedim.Bide ne gördüm yine müthiş bir tarif.Ellerine sağlık canım ablam.Bu nefis lezzetleri afiyetle ve sevdiklerinle yersin inşallah…

  17. Baharcicegi Ekim 4, 2007 10:51 pm #

    >Tavugun ve diger sebzelerin suyuyla pisen bu yemek cok lezzetli olmustur kesin,iftarlik bir yemek eline saglik ablacigim.

  18. Anonymous Ekim 5, 2007 3:20 am #

    >merhaba ablacım bu negüzel bir tarif tam iftarlık ellerine sağlık afiyetler olsun hayırlı cumalar sevgiler hdidem..

  19. baharhabercisiyim Ekim 5, 2007 10:39 am #

    >Allah`ım!Bize Kur`an da bulunan her bir;ELIF harfi ile ULFET ver,BE harfi ile BEREKET ver,TA harfi ile TEVBE ver,SE harfi ile SEVAP ver,CIM harfi ile CEMAL ver,HA harfi ile HIKMET ver,HI harfi ile HAY`R ver,DAL harfi ile DELIL ver,ZEL harfi ile ZEKA ver.Hayirli cumalar, bereketli sofralariniz olsun. Ellerinize saglik, harika bir yemek, harika bir sunum olmus…

  20. thistime Ekim 5, 2007 12:33 pm #

    >Merhaba canım,Gerçekten çok güzel yemek olmuş. Eline sağlık.Sevgiler.

  21. esra(büyüleyenmutfak) Ekim 5, 2007 5:06 pm #

    >merhaba;nefis bir tarif gülcüm biraz zahmetli ama değimiş sanırımellerine sağlıksevgiler

  22. Anonymous Ekim 5, 2007 5:22 pm #

    >merhabalar nasılsınız görüşmyeli pek çok şey yapmışsınız gül ablacığım hepsi de birbirinden lezzetli elinize sağlık yemekoloji.blogcu.com

  23. minikkusum Ekim 5, 2007 8:22 pm #

    >canim kardesim nerdesiiiiiinnngelmiyorsun ne oldu hastamisin yoksaaman hasta olma sakin.cok merka ettimgel artik canim arkadasim senle konusamiyinca ben hasta oluyorum.beni yanliz birakma canisiiiizaten kacgundur ben bende degilim.gorusurus canim

  24. selmahlc Ekim 5, 2007 9:13 pm #

    >HAYIRLI GECELER DİLERİM..KOD İÇİN ÇOKK TEŞEKKÜRLER..OLDUKÇA AÇIK ANLATMIŞSINIZ SAĞOLUN İLK FIRSATTA UYGULAYACAĞIM..İYİ BİR HAFTA SONU DİLERİM..SEVGİLER..

Bir Yanıt Bırakın

