>HAYIRLI BAYRAMLAR

12 Eki

>

BAYRAM KAHVALTI SOFRAMIZ
Krem kramelli kek
Karnı yarık börek
Hazır yufka mantısı
Haşhaşlı cevizli çörek
Misket köfte
Afyon lokumu
Bül bül yuvası
Tahinli kurabiye
Soka ( boşnak turşusu )
Ve kahvaltılıklar
20 Yanıt to “>HAYIRLI BAYRAMLAR”

  1. Anneminkiziyim Ekim 12, 2007 11:28 am #

    >canim hayirli Ramazan Bayramlari dilerim, Saglikli ve mutlu nice bayramlara insallah, sevgiler…

  2. ocakbasi Ekim 12, 2007 12:15 pm #

    >canım bayıldım sofrana ne güzel yemekler tatlılar pastalar hazırlamışsın valla hiç üşenmemişsin ellerine sağlık size afiyet olsun.kurban bayramınızı kutlar hayırlara vesile olması dileğiyle sağlık ve mutluluklar selamlar.

  3. SevgiSeli40 Ekim 12, 2007 1:17 pm #

    >merhaba bayramin saglik ve sihhat icinde gecmesi dilegi ile.

  4. Hesna Ekim 12, 2007 1:56 pm #

    >Gül Hanımcığım sevdiklerinle beraber mutlu ve güzel bir bayram geçirmeni diliyorum.Sofra müthiş olmuş herşey harika görünüyor eline sağlık.SevgilerHesna

  5. Zehra50 Ekim 12, 2007 4:47 pm #

    >Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu Ramazan Bayramı diliyoruz. Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

  6. esra(büyüleyenmutfak) Ekim 12, 2007 4:50 pm #

    >merhaba Canım;mutlu huzulu ve şeker tadında bir bayram diliyorum sevgiler

  7. yemegim Ekim 13, 2007 9:26 am #

    >Gül ablacim o sofrada kim olmak istemezki hersey harika görünüyor emegi gecen ve hazirlayanlarin ellerine saglik,Huzurlu,mutlu ve saglikli bir bayram gecirmen dilegiyle…

  8. Anonymous Ekim 13, 2007 6:42 pm #

    >Canım arkadaşım, Sevdiklerinle birlikte,sağlıklı mutlu, bereketli nice bayram sofralarında buluşmanı can-ı yürekten diliyorum. Ellerine, emeğine sağlık harika bir bayram kahvaltısı hazırlamışsın. Bayramın kutlu olsun.Kocamannn öpüyorum.guldenelkan.blogcu.com

  9. minikkusum Ekim 13, 2007 9:30 pm #

    >canim benimbu guzel masa seninle,ailenle ve sevdiklerinle birlikte hep boyle var olsun.artsin,eksilmesin yapan ve hazirlayan eller dert gormesin.saglik ve huzurla bir omur boyu devam etsinseni seviyorum dostum tekrar bayraminiz mubarek olsun sevgiler, sagyilar

  10. Burcu(chaplincafe) Ekim 13, 2007 9:46 pm #

    >Gül ablacım biletimi aldım yarın size geliyorum :)))El öpmeye yani yanlış anlama mamaları yemeğe değil :PBu kadar şeyi tek başına mı yaptın yoksa adaşım yardım etti mi?Tek yaptıysan yüz kere helal bin kere helal sana!öpüyorum!

  11. pervin Ekim 13, 2007 10:06 pm #

    >sevgili gül bayramınız mubarek olsun sevgiler…

  12. GonuLunceLezzetLer Ekim 13, 2007 10:49 pm #

    >Mübarek Ramazan Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Bayram tüm insanlığa hayırlı olsun!

  13. ikizlerinannesi Ekim 14, 2007 8:25 am #

    >Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun…

  14. disal Ekim 14, 2007 10:24 am #

    >şimdi bu sofrada olmak vardı….herşey harika görünüyor…hepside zor yapılan yiyecekler..ellerine sağlık…iyi bayramlar….

  15. Tijen Ekim 14, 2007 6:35 pm #

    >Nasıl yani bu sadece kahvaltı sofrası mı? Beni neden çağırmadınız? (Buna zeytinyağı gibi…)

  16. nino Ekim 14, 2007 7:27 pm #

    >supoerrrrrrrrrrrrrr harika bir sofra olmus mmmm ellerinize saglik

  17. sevil altunel Ekim 15, 2007 6:26 am #

    >slm gül ablacım bana bu sıkıntılı günlerimde yazdığın mesajlar için çok teşekkür ederim.dualarınızla çok şükür babam eskisi gibi sancılı ve uykusuz değil onu bakımla yaşatmaya çalışıyoruz.ben uğrayamadığım günlerdeki yaptıkların harika olmuş ellerine sağlık.helede bayram sofran harika bir dahaki bayrama sendeyim haberin olsun sevgiler

  18. selmahlc Ekim 15, 2007 6:41 pm #

    >MERHABA…GENE BEN…İLK MESAJIM SIKINTILIYDI..1 SAAT KADAR EVVEL İYİ HAVADİS ALDIM ÖNEMLİ DEĞİLMİŞ…ÇOK SEVİNDİM..SİZEDE BİLDİREYİM DEDİM..ASLINDA SİZDE TANIYORSUNUZ OBURX ÇİĞDEM BLOĞUNDADA YAZMIŞ AMA BEN AÇIP OKUYAMADIM MSN VE TELDEN GÖRÜŞTÜK..ÇOK ŞÜKÜR İYİYMİŞ YAVRUSU..ŞİMDİ GELELİM BU GÜZEL MANZARAYA..YANİ NE DİYİİMM.MAŞALLAH ..41 KERE..NAZARLARA GELMEYİN DE..NASIL KAÇIRMIŞIM BU SOFRAYI HEMİDE AKLIMDAYDI SİZE DE UĞRUYCAKTIM..::)))) AMA BAYRAM KISA İDİ….HERGÜNÜNÜZ BAYRAM SEVİNCİ GÜZELLİĞİ VE BEREKETİYLE DOLSUN..SEVGİLER..

  19. Anonymous Ekim 15, 2007 8:52 pm #

    >hdidem, bileyidim ben bayramda sana gelmezmiyidim :))ablam dünya güzelim bu nasıl güzel bir sofra ellerine sağlık öptüm seni sevgiler

  20. yetim kız Ekim 16, 2007 8:13 am #

    >canım ablacım geçmiş bayramın mübarek olsun sizleri çok özledim site tekrar açılmayacakmı ablacım ya da bizler tekrar biyerde buluşsak sizleri çok seviyorumm

Bir Cevap Yazın

