>SANDVİÇ

17 Kas

>

MALZEMELER
1 çay fincanı ılık süt
1 çay fincanı yoğurt
1 çay fincanı sıvıyağ
1 çay bardağı ılık su
1/2 paket yaş maya.(22 gram )
1 yumurta beyazı, içine sarısı üzerine
50 gram margarin
1 tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı şeker
1/2 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
YAPILIŞI
Süt ılıtılır içne maya ve şeker eklenir, iyice karıştırılır kabarana kadar bekler, unun ortası açılır
margarin ve yumurta sarısı hariç bütün malzemeler katılıp çok yumuşak bir hamur yoğurulur .
Hamur mayalanıp iki katı olunca çok hafif bir iki kere üzerine bastırılıp hamurun havası alınır.
Elimiz unlanır ve masanın üzerine çok hafif un serpilir, Yumurta kadar parçalar kopartılır çay tabağı kadar açılır, içine 1 çay kaşığı kadar oda ısısındaki yumuşak margarin sürülür iyice yedirilir, pasta tabağı gibi elimizle çekiştirerek açılır rulo yapılır gül böreği gibi kıvrılır, üzerlerine yumurta sarısı sürülerek tekrar iyice mayalandırılır.
200 derecede ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir,piştikten sonra üzerine bir tepsi kapatılarak biraz bekler.
NOT: PASTAHANEDEKİ SANDVİÇLER GİBİ YUMUŞACIK OLUYOR TAVSİYE EDERİM

25 Yanıt to “>SANDVİÇ”

  1. SevgiSeli40 Kasım 17, 2007 8:44 pm #

    >iyi aksamlar sandeviclerin cok güzel olmus ,nar gibide kizarmislar eline saglik selamlar

  2. BETÜL Kasım 17, 2007 8:56 pm #

    >merhabalarayy ne iyi ettin bende sandviç ekmeği yapmak istiyordum, tarif aramama gerek kalmadı ellerine sağlık mmm kokusu buralara geldi :))sevgiler….

  3. ayse26 Kasım 17, 2007 9:06 pm #

    >SANDVİÇ HARİKA OLMUŞ PUF PUF YUMUŞACIK GÖRÜNÜYORLAR ONLARIN İÇİNE KAHVALTIDA PEYNİR REÇEL KOYUP AFİYETLE YEMEK LAZIM

  4. disal Kasım 17, 2007 9:27 pm #

    >slm..nasıl kabarmış…mis mis..ellerine sağlık..

  5. GonuLunceLezzetLer Kasım 17, 2007 9:44 pm #

    >Yumuşacık sanviçler olmuş bunlar ellerine sağlık canım…

  6. selmahlc Kasım 17, 2007 10:08 pm #

    >MERHABALAR..GÜZEL MESAJINIZ İÇİN SAĞOLUN..ALLAH ZARARDA OLAN İNSANLARIN YARDIMCISI OLSUN TAM BİR FELAKETMİŞ..BİZ SADECE AŞIRI YAĞMURU GÖRDÜK BUGÜN SÜT LİMANDI AMA..ÇOK GÜZEL BİR MAYALI OLMUŞ..AYNI TARİFİ UYGULAYACAĞIM..HAFTAYA SEVİL ADLI GENÇ BİR ARKADAŞTA ETKİNLİK KATILIRSANIZ SEVİNİRİZ..İYİ HAFTA SONLARI DİLERİM..SEVGİLER..

  7. elmaşekeri Kasım 17, 2007 11:08 pm #

    >ellerinize saglik nefis görünüyor,sevgiler

  8. YESIMLI TARIFLER Kasım 18, 2007 7:42 am #

    >oy oyyy nasılda kabarmış nasıl da güzel görünüyorlar böyleellerine sağlık bir süt olsa evde hmen yapacam

  9. Anneminkiziyim Kasım 18, 2007 11:34 am #

    >merhabalar canim, sandavicin cok güzel ve harika görünüyor. Ellerine saglik, tam kahvaltilik bir tad nefisss….

  10. lezzetmutfağı Kasım 18, 2007 2:10 pm #

    >Selam Ablacım; Ellerine sağlık yine harika şeyler yapmışsın.Seni sobeledim ablacım eğer vakit bulup cevaplarsan sevinirim.Seni çooook öptüm…

  11. arzumcum Kasım 18, 2007 2:20 pm #

    >gülüm ne güzel görünüyor sandviçler.harika olmuş.bayıldım.ellerine sağlık canım.öptüm.

  12. zerrin - misss Kasım 18, 2007 2:52 pm #

    >Blog manşetde ooo gül ablacım yazı eklemiş diyip uçarak geldim :))Gül ablacım,ne yapmışsınız siz böyle.. pofidik pofidik olmuşlar.. 🙂 nefis. kahvaltıda pek güzel gider..ellerinize sağlık.sıcacık sevgiler…

  13. Anonymous Kasım 18, 2007 4:44 pm #

    >Canım, harika kabarmışlar. Yumuşacık. Ellerine sağlık canım benim.guldenelkan.blogcu.com

  14. selmahlc Kasım 19, 2007 6:39 am #

    >GÜNAYDINLAR..İYİ SABAHLAR..DÜN YAPTIM BU TARİFİ ÖMRÜMDE BY KADAR YUMUŞACIK BİR HAMUR NE YOĞURDUM NE DE PİŞMİŞİNİ YEDİM..AKŞAMA BABAMIZA 1 ADET BİLE KALMAMIŞTI…GERÇEKTEN GÜZEL BİR TARİF..TEŞEKKÜRLER..BU HAFTA ETKİNLİĞİMİZ DVM EDİYOR GENÇ BİR ARKADAŞTA İNŞ..KATILIRSINIZ.. SEVGİLER..GÜZEL GÜNLER..

  15. yemedeyanindayat Kasım 19, 2007 8:53 am #

    >ellerinize sağlık..ne güzel kabarmışlar ve renk almışlar..bayıldım tabir yerindeyse..deneyeceğim mutlaka..ellerinize sağlık…sevgilerimle

  16. baharhabercisiyim Kasım 19, 2007 8:54 am #

    >Günaydinla canim,misssssssss gibi kokusu yayildi sanki evime, mmm elimde de cay henüz kahvaltida yapmamistim, aldim 1-2 tane, ellerinize saglik… Size yorum yazarken selmahlc aradasimda msnye geldi kendisiyle diyoruz, bu blog gezilerinde ki lezzetlere baka baka kilo aliyoruz;))))En güzel gün ve haftalar sizinle ve sevdiklerinizle olsun

  17. sevil Kasım 19, 2007 10:25 am #

    >Merhaba^^ PORSELEN DEMLİK 4 E^^ katılan dostlar EV SAHİBİMİZ: http://recaysev.blogcu.comAkşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş cayına gelen misafirlere, Herbiri birbirinden lezzetli tarifler. Çayın en iyisi^^ porselen demlik^^te,en güzel ^^cay tarifleri^^de burada olacak inş.. emeginize saglık diyorum ve son sözü marifetli ellerinize bırakıyorum. Hazırlamış oldugunuz tarif hazırsa nasibimin yada recaysevin ön sayfasında bildirebilirsiniz. KATILAMAYANLARIN BİZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACAĞIM DEMESİ İYİ OLUR.. BASLIK^^ PORSELEN DEMLİK 4^^ OLACAK Gözden kacma olasılıgı olmaz o zaman. SON GÜN 25 Kasim PAZAR EMEKLERİNİZE TESEKKÜRLER SELAM VE DUA İLE

  18. sarimutfak.blogspot.com Kasım 19, 2007 11:12 am #

    >SLMsandviçler harika olmuş.eline sağlık.bende sana iyi haftalar dilerim.

  19. sarimutfak.blogspot.com Kasım 19, 2007 11:14 am #

    >slmyorum için teşekkürler.sandviçler harika olmuş.eline sağlık.bende sana iyi haftalar dilerim.

  20. Hesna Kasım 19, 2007 11:16 am #

    >Gül Hanımcığım MerhabaDoğum günü mesajı için çok teşekkür ediyorum. Bende blog dünyasına girip sizin gibi arkadaşlar edindiğim için çok mutluyum.Poğaçalar nar gibi kızarmış çok lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık.

  21. Anonymous Kasım 19, 2007 4:44 pm #

    >ablacım merhaba,nefis olmuşlar nar gibi kızarmış yumuşacık off yemede yanında yat:) ellerine sağlık sevgilerhdidem.blogcu.com

  22. serinmavi Kasım 19, 2007 8:59 pm #

    >Eline sağlık canım 🙂

  23. Anonymous Kasım 19, 2007 10:26 pm #

    >canım her ne kadar yorum bırakmuyorsam da hergün siteni ziyaret ediyorum.tam istediğim tarifler.hepsi süper yaaa.ellerine kollarına sağlık.Allah nazarlardan saklasın.öptüm canım.

  24. thesuuur Kasım 21, 2007 12:07 pm #

    >Abla bunlar cok güzel gözüküyor…Hepsini bitirdiniz mi,bana birakmadiniz mi?Hele kis icin hazirladiklarina bayildim,tabii yillarin tercübesi,mahareti bir baska oluyor. Elleriniz-kollariniz dert görmesin,saglikla kalin.

  25. selmahlc Kasım 21, 2007 12:34 pm #

    >MERHABA..GÜZEL GÜNLER..SONSUZ HOŞGÖRÜNÜZE SIĞINARAKTAN TARİFİ KOPYALA YAPIYORUM..BU HAFTAKİ ETKİNLİĞE SİZDEN ALIP YAPTIĞIM TARİFLE KATILIYORUMM..İZNİNİZLE AYNEN TARİFİ EKLİYECEĞİM..HABER BEKLİYORUM..SEVGİLER..ŞEKİL SİZİNKİ KADAR GÜZEL OLMADI AMAOLSUN 2.YE İNŞ..

Bir Cevap Yazın

