19 Şub

>____________________________________________

13 Yanıt to “”

  1. mucizembenibul Şubat 19, 2008 9:42 am #

    >Gülcüm merhabalarcanım ben blogcuda aktif olarak yazıyorum.blogspotta da bu adresimle terif vermeye başladım canım etkinlik için ben de tarif ekledim.blogspottaki adresimden tarifi alabilirsin.Kolay gelsin canım

  2. diyalogyemekleri Şubat 19, 2008 10:37 am #

    >SLM..BEN DE BU ETKİNLİĞE ANTEP BAYRAM KURABİYESİ İLE KATILMAK İSTEDİM SELMLAR..

  3. SevgiSeli40 Şubat 19, 2008 10:52 am #

    >arkadasim bazilarina link koymayi unutmusun söyleyeyim dedim kolaygelsin

  4. mucizembenibul Şubat 19, 2008 11:27 am #

    >Gül hanım bu 2.mesajımetkinlik için tarifimi bloğuma ekledim sizin yayınlamanızı bekliyorum.Yukarıdaki mesajımıokumuşsunuz sayfanızda hala tarifimi göremedim.http://mucizembenibul.blogcu.com/da da yayınlayacağım sizi bekliyorum.

  5. Zehra@beyazsofra Şubat 19, 2008 1:22 pm #

    >�ncelikle size kolay gelsin diyorum davetinizi ald�m te�ekk�r ederim.Tarifi yay�nlad�m beyazsofradan alabilirsiniz.

  6. sebilay-asotu Şubat 19, 2008 2:37 pm #

    >Gülcüğüm merhaba canım.ben çok ara vermedim aslında görüşmemiz kesintiye uğradı.sen blogspota geçtikten sonra uğramaz oldun bana ondan…davetin için teşekkür ediyorum.içli köfteyi bu gün yayınladım.değişik bir tarifimde yokki.yapsam bile çekecek makinem yok şimdi.oğlum danimarkaya gitti bir kaç aylığına makinemi ona verdim.arşivden bişeyler yazıyorum ara ara..çoook teşekkür ederim canım.bundan sonra daha sık görüşmek dileği ile.asotu.blogcu.com

  7. perimutfak Şubat 19, 2008 6:18 pm #

    >merhaba gül ablacığımsanırım geri döndüm yeni bir bloglaetkinliğe ben de katılmak isterimharika gidiyor gördüğüm üzreetkinliğe fıstıklı kurabiye ile katılmak istiyorumsevgiler(oburxler)PERİCİK

  8. yemegimle Şubat 19, 2008 8:34 pm #

    >Gül ablacim tarifler hazir gelip alabilirsin,sevgiler kolayliklar diliyorum…

  9. Anonymous Şubat 23, 2008 4:13 pm #

    >Gül ablacım ellerine sağlık harika bir etkinlik olmuş ben tarif gönderemedim ama çok güzel tarifler var hemen bir kısımın not ettim bile sevgilerr damla,www.cedene.com

  10. meraklı köfteci Şubat 23, 2008 5:25 pm #

    >Son anda yakalamış olmayı diliyorum bu etkinliği.Bayram sabahlarının ve 5 çaylarının bu güzel eşlikçisini, cevizli lokumu, herkesle paylaşmak isterim.

  11. MELEĞİN DÜNYASI Şubat 24, 2008 8:12 pm #

    >Merhabalar iki tarifle katılmak istiyorum.Geç oldu çok özür dilerim.Çok güzel bir etkinlik olmuş.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Sevgiler.

  12. Anonymous Şubat 24, 2008 8:51 pm #

    >Canım merhaba, Sabahtan beri uğraşıyorum. Tarifimi dört defa yazdım. En sonunda yufkalının tarifini yazamadan gönderiyorum. Zira her defasında zemin renkleniyor. Çözemedim. Harika tarifler gelmiş. Arkadaşların ellerine sağlık. Benim de tuzum olsun. sevgiler canım. guldenelkan.blogcu.com

  13. iş ariyorum Şubat 28, 2008 9:38 pm #

    >Belki benzer bir ilanı daha öncede okudunuz, belki de okumadınız? Beki bu ilanı okumadan da çıkabilirsiniz. Ama “DURUN” bu size, ev ortamında bir ek iş fırsatı sunmaktadır. Üstelik cuzi bir sermaye ile, risksiz ve hilesiz..!Bu İŞ; Evinde internet bağlantılı bir bilgisayarı olan ve temel niteliklerde bunu kullanabilen herkesin (Memur, çalışan, emekli, öğrenci, ev hanımı, yaşlısı ve genci, V.B) yapabileceği bir internet ticaretidir. Birebir kimseyle muhatap olmadan ve tamamiyle evinizdeki huzurlu ortamda yapılabilecek bir iştir. Söz konusu İŞ ile ilgili daha detaylı bilgiyi; sitemizden alabilirsiniz. sitemiz buradaWeb Adresinde bulabilirsiniz. Lütfen Bu adreslerdeki Açıklama Metnini sabırla sonuna kadar okuyun ve eminim ki sizde konuya vakıf olacaksınız. Saygılarımla…mikailakgul@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

