19 Şub

>_______________________________________________

9 Yanıt to “”

  1. perimutfak Şubat 19, 2008 8:35 pm #

    >güzel yorumunuz ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim ablacığım.bu arada son eklediğiniz lınkler tıklanmıyor düzeltme yapabilirseniz lütfen çok sevinirimsevgiler

  2. Anonymous Şubat 19, 2008 8:52 pm #

    >merhabalar g�l ablac�m etkinli�in i�in kurabiye haz�rlad�m yar�n sabah yay�nlancak ablac�m bekliyorum yemekoloji.blogcu.com

  3. peynir hösmelimi Şubat 19, 2008 9:27 pm #

    >mERHABA CANIM:Davetin icin tesekürler.Tarifimi yayinladim alabilirsin.SEvgiler.

  4. yildiz Şubat 19, 2008 9:42 pm #

    >Ablacigim,etkinlik icin tarifim hazir bir sekilde seni bekliyor.Tekrar görüsmek üzere……

  5. SOFRAM Şubat 19, 2008 10:30 pm #

    >Canım sana etkinlikte kolaylıklar diliyorum, epeyi yorulacaksın bu arada, kendine dikkat et güzelim.Canım ben de etkinlik için salata tarifimi yayınladım, alabilirsin.Sevgilerimle öpüyorum…

  6. www.fatostuncay.blogcu.com Şubat 20, 2008 5:48 am #

    >Gül ablacım tarifimi yayınladım gelıp alabılırsın..Basarılar dilerim:))www.fatostuncay.blogcu.com

  7. www.fatostuncay.blogcu.com Şubat 20, 2008 5:48 am #

    >Gül ablacım tarifimi yayınladım gelıp alabılırsın..Basarılar dilerim:))www.fatostuncay.blogcu.com

  8. saniyesultan Şubat 20, 2008 6:43 am #

    >etkinliğinize kolay gelsin diyerek tarif yayınlıyorum,gelip alabilirsiniz.www.saniyesultan.blogcu.com

  9. obufil Şubat 20, 2008 6:44 pm #

    >selamlar.. ben oburfil yani Seda.. etkinliğinizi arkadaşlarımda gördüm. bende kalburabastı tarifimi göndererek katılmak istiyorum. kabul ederseniz sevinirim. kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

