20 Şub

>

________________________________________________

8 Yanıt to “”

  1. filizpamuk.blogcu.com Şubat 20, 2008 9:37 am #

    >merhaba gül ablacığım bu etkinliğinde başarılar diliyorumbende kendimce birşeyler yapıp katılmak istedim sana sevgilerimi bırakıyorum canım

  2. www.fatostuncay.blogcu.com Şubat 20, 2008 2:37 pm #

    >gül ablacıgım yorumun için tesekkur ederim.. sayfanda yer almak ne güzel.. kolay gelsın diyorum..gorusmek uzere..www.fatostuncay.blogcu.com

  3. Anonymous Şubat 20, 2008 2:53 pm #

    >ABLACIGIM SANA KOLAYLIKLAR DILERIM ETKINLIK HARIKA GIDIYORBENIM TARIFIMDE HAZIR VAKTIN OLURSA GEIP SAYFAMDAN ALABILIRSINwww.yenitadlar.blogcu.com

  4. sofraozlemi Şubat 20, 2008 2:59 pm #

    >selam,ablacım benim gözümde o kadar çok büyüyen bir işe imza atmışsınki..sana allahtan kolaylıklar diliyorum.ve imreniyorum:)ve bende bu işe katkıda bulunmak için kendimce bu etkinliğe bir tarif yayınladım..şu an hazırdır ablacım gelip alabilirsin..tekrar kolay gelsin..bu arada bütün arkadaşların ellerine sağlık tarifler süper..

  5. gulşen Şubat 20, 2008 4:09 pm #

    >merhaba davete gerek duymadım ama katılmak istedim umaraım alırsın sevgiler

  6. Anonymous Şubat 20, 2008 5:22 pm #

    >ablacigim tarifim hazir gelip alabilirsinwww.yenitadlar.blogcu.com

  7. DENİZSEFASI Şubat 21, 2008 7:33 am #

    >merhabalartarifimi hazırladımhttp://denizsefasi.blogspot.com/2008/02/tencerede-fincan-keki.htmlkolay gelsin, sevgiler…

  8. Güldenceninmutfagi Şubat 22, 2008 8:21 pm #

    >SEVGILI G�L ABLACIGIM;Cok tesekk�r ederim taziye dileklerin ve g�zel yorumun icin.Dostlar sagolsun g�l ablam,mevlamdan gelene bir sey denmiyor.O neylerse g�zel eyler.Halacigimi bizden cok sevdiki zamansiz bizden ayirip yanina aldi diye d�s�n�yorum.Insallah cennetine koyar.SEVGILERIMI BIRAKARAK AYRILIYORUM.ETKINLIKTE HARIKA BIR EVSAHIBELIGI YAPTINIZ BIZLERE.BUNUN ICIN SIZE TESEKK�RLERIMI ARZ EDIYORUM.KABUL G�RE.

Bir Cevap Yazın

