>TAVADA YUFKA PİZZASI

28 Mar

>PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 SEVGİLİ KARDEŞİM http://yemekguncesi.blogcu.com/EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR KENDİSİNE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM BU PRATİK FAKAT ÇOK LEZZETLİ TARİFİMLE ETKİNLİĞE KATILIYORUM





TAVADA YUFKA PİZZASI
2 adet yufka
2 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 kahve fincanı sıvıyağ
2 adet domates
2 adet yeşilbiber
¼ bükme sucuk
100 gram kaşar peyniri
Tuz
YAPILIŞI
2 yumurta çırpılır, içine 1 su bardağı süt ve 1 kahve fincanı sıvıyağ eklenir, iyice çırpılır.
Y ufka teflon büyük bir tavaya veya tencereye kenarları dışa sarkacak şekilde yerleştirilir, üzerine sütlü karışımdan dökülür diğer yufka iki parçaya ayrılır, bir parçası büzdürülerek konur sütlü karışımdan dökülür , doğranmış sucuk ,domates,yeşilbiber,kaşar peyniri rendesi ve az miktarda tuz karıştırılıp üzerine yerleştirilir, diğer yarım yufka üzerine buruşturulup konur, sarkan yufkaların kenarları üzerine kapatılır, sütlü karışımdan tekrar üzerine dökülür, aygazın üzerinde kısık ateşte pişer. Diğer tarafını bir tabak kapatıp ters çevirerek diğer tarafıda kızartılır.

29 Yanıt to “>TAVADA YUFKA PİZZASI”

  1. http://hunerlieller.net Mart 28, 2008 10:38 am #

    >Selam canım..kolay ve nefis bir börek olmuş.bende acil misafirler için hazırlarım:))eline saglık..sevgilerimle.

  2. mutfaktayim Mart 28, 2008 11:27 am #

    >Harikaaaaaaaaa ellerine sağlık gül ablacım hem pratik hemde çok lezziz olduğu kesin öptümmm

  3. DENİZSEFASI Mart 28, 2008 11:50 am #

    >harika görünüyor, oldukça pratik. ellerine sağlık

  4. mucizembenibul Mart 28, 2008 12:41 pm #

    >DOSTSUZ DÜNYA OLMAZ İMİŞ,DOST DUASIZ KALMAZ İMİŞ.DOSTUN DUASINI ALANIN SIRTI YERE GELMEZ İMİŞ.DUANIZDA BULUNABİLMEK ÜMİDİYLE HAYIRLI CUMALAR…

  5. yemek güncesi Mart 28, 2008 2:23 pm #

    >selamm ellerine sağlık arkadaşım enfes görünüyor hem pratik hemde çok leziz bir pizza emeklerine sağlık tarifini aldım yayınladım davetimi kırmayıp katıldığın içiin çok teşekkür ederim hayırlı cumlar güzel günlerr

  6. sofraozlemi Mart 28, 2008 2:48 pm #

    >çok güzel olmuş ablacım ellerine sağlık.pazar kahvaltısı için denemeyi düşünüyorum..sevgiler.

  7. Nilgün Mart 28, 2008 5:07 pm #

    >Ne güzel pratik cabucak yapilabilen nefis Pizza..Ellerine saglikSEVGILER

  8. Anonymous Mart 28, 2008 7:57 pm #

    >Merhaba canım arkadaşım, ellerine sağlık. Nefis olmuş. Kokusu burnuma geldi. Mis gibi.Güzel bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler.guldenelkan.blogcu.com

  9. yeşim Mart 28, 2008 8:26 pm #

    >canım ben bu börek bir yana ben karşılayan çileklere hayran kaldımağzımın suyu iyice aktıellerine sağlıksevgiler

  10. serap uzun Mart 28, 2008 8:57 pm #

    >Gül ablacigim ne güzel pratik bir tarif,sen yaparsin da lezzetli olmazmi hic?Ellerine saglik ablacigim,selamlar.

  11. emineninemekleri Mart 28, 2008 9:21 pm #

    >Gülcüm, canim tava böregini bilirdim ama bu türü de cok hos durmus, elelrine saglik canim benim.Kocaman öpüyorummmmmmmmmEmos

  12. Ilker Erdem Mart 28, 2008 11:11 pm #

    >Bu guzel tarif icin tesekkurler canim. Ben de peynirli yapiyorum tava boregini ama senin tarifi mutlaka deneyecegim. Sevgiler

  13. >harika otesi gorunuyor ablacim eline saglik, bu arada insallah ablan daha iyi olmustur, opuyorum

  14. selmahlc Mart 29, 2008 7:42 am #

    >günaydınlarrriyi bir haftasonu dilerim saglık huzur ve mutluluklar sizle olsun…pizada harika ellerinize sağlık diyorumm

  15. anneminkiziyim Mart 29, 2008 8:09 am #

    >Merhabalar canim,Allah hepinizden razi olsun bu acili günlerimde beni yanliz birakmayip, yorumlariniz ve dualarinizla desteklediniz, Allahim kimselere bu aciyi taddirmasin insallah Amin, sevgiler…

  16. Dilekk Mart 29, 2008 8:21 am #

    >ellerine sağlık ablacım tam benim oğlanlara göre bir tarif koymuşsun,bugün cumartesi ikiside evde onlara çok güzel bir sürpriz olacak hemen deneyeceğim.

  17. mucizembenibul Mart 29, 2008 7:48 pm #

    >DAVETPORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler……… ———————————————————————- SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008–13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://www.mucizembenibul.blogcu.com Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “20” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……

  18. Baharcicegi Mart 30, 2008 1:16 am #

    >Ablacigim bir hafta yoktum yeni geldim hemen ugradim bloguna nasilsin diye bakmaya geldim.Hem pratik hemde aniden gelen misafire cabucak yapilabilen bir börek olmus eline saglik.

  19. EZGi :)) Mart 30, 2008 5:14 pm #

    >gül ablacım enfes görünüyor ellerine saglık sevgiler

  20. Anonymous Mart 30, 2008 11:20 pm #

    >Canım benim çok sık peynirlisini yapıyorum özellikle pazar günleri çok seviyor bizimkiler. Birde böylesini deneyelim çok lezzetli, besleyicidir eminim. Ellerine sağlık, herşey gönlünce olsun inşallah. Aleyna-Dilara

  21. fatostuncay.blogcu.com Mart 31, 2008 4:43 am #

    >ellerine saglık ablacım super olmus..tavada bu kadar guzel pısmesıne hayret ettım.. super..afıyet olsun..gorusmek uzere..fatostuncay.blogcu.com

  22. ReNgArEnK ( Nazlı ) Mart 31, 2008 8:15 am #

    >çok lezzetli ve kolay görünüyor. ellerne sağlık

  23. MUTFAKISTAN Mart 31, 2008 9:34 pm #

    >nefis gorunuyor gulcugum ellerine saglik, ozlettin nerelerdeydin sevgiler

  24. Zerrin Nisan 1, 2008 9:53 am #

    >Gül ablacım vlla nerde pratik kolay bişi ben ordayım buna batıldım deneyeceğim ellerine sağlık..

  25. Zehra Nisan 2, 2008 7:14 pm #

    >ellerine saglik canim ablacigim hem pratik hemde cok nefis bir pizza olmus sevgiler

  26. Zehra Nisan 2, 2008 7:14 pm #

    >ellerine saglik canim ablacigim hem pratik hemde cok nefis bir pizza olmus sevgiler

  27. tatesal Haziran 16, 2009 11:21 am #

    >SÜPER OLMUŞ BU BÖREK HEMEN AKŞAMA DENEMEM LAZIM…AYRICA İZLEMEYE BAŞLADIM BLOGUNU CANIM BENDE BEKLERİM…

  28. tatesal Haziran 19, 2009 6:42 am #

    >Yufka pizzasını denedim ve bugün yayınladım,linkinide veriyorum arkadaşım,beklerim gelip bakarmısın nasıl olmuş diye….

  29. Anonymous Kasım 3, 2010 12:33 pm #

    >Tarifinizi denedim ve beğendim. Üstelik yapımı da kolay.

Bir Cevap Yazın

