>PATLICAN BURGER

27 Eyl

>İFTAR BERKETİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIMIZA http://hobievigardenya70.blogspot.com/ KOLAY GELSİN

MALZEMELER
3 adet bostan patlıcanı
1/2 çay bardağı sıvıyağ
HARCI İÇİN
1 su bardağı beyazpeynir,
1/2 su bardağı kaşar rendesi
3 diş sarımsak
2 yeşilbiber
4-5 adet tazesoğan
Tuz, karabiber, pulbiber
ÜZERİ İÇİN
Kaşar rendesi, domates dilimleri.
YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulup 1 santim kalınlığında yuvarlak dilimlenip tuzlu suda bekletilir , yıkanıp kurulandıktan sonra yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilip üzerlerine sıvıyağ sürülür sıcak fırında hafif kızarana kadar pişirilir . Beyaz peynir, kaşar peyniri, tuz, karabiber , sarımsak pulbiber ,maydanoz,yeşilbiberler,taze soğan doğranır hepsi karıştırılıp fırında hafif kızaran patlıcanların üzerlerine karışım paylaştırılır, üzerlerine domates dilimleri yerleştirilip kaşar rendesi serpilip sıcak fırında kaşar eriyene kadar pişirilip servis yapılır .
Not: Netten bulduğum bir tarif çayın yanında çok güzel bir alternatif salata yerine geçecek bir lezzet biz beğendik tavsiye ederim.

22 Yanıt to “>PATLICAN BURGER”

  1. derya Eylül 27, 2008 10:15 am #

    >Gül’cüm ellerine sağlık ne kadar enfes bir o kadar da pratik bir tarif,ilk fırsatta deniycem,sevgiler….Sayfanın tasarımıda çok şık…

  2. Hasret Eylül 27, 2008 10:23 am #

    >ellerine saglik canim, nefiss görnüyorlar …sicacik sevgilerimle..

  3. Baharcicegi Eylül 27, 2008 10:34 am #

    >Cayin yaninada yemekte aparatif olarakta cok leziz olur,görüntüsü insanin istahi aciyor eline saglik ablacigim sahane olmus.

  4. şeker pasta Eylül 27, 2008 10:47 am #

    >çok leziz görünüyor.Ellerine sağlık

  5. yeşim Eylül 27, 2008 10:54 am #

    >canım bu fikiri çok tuttum mutlaka deneyeceğimellerine sağlıksevgilerr

  6. Asiye Eylül 27, 2008 11:26 am #

    >Ramazan ne kadar bereketli değilmi canım. Kimin sitesine girsem bir gün önceki tarif ile karşılaşılamıyor. Mutfaklar harıl harıl çalışıyor :))Ellerine sağlık canısı, kadir gecen mübarek olsun, hayırlarla inşallah..

  7. defneylebirlikte Eylül 27, 2008 11:58 am #

    >GÜLÜM BEĞENİLMEZ Mİ HİÇ.BEN BAYILDIM DOĞRUSU.İNŞALLAH YAPARIM.ELLERİNE SAĞLIK..SÜPER..

  8. Anonymous Eylül 27, 2008 12:36 pm #

    >Merhaba canım, epeydir yazamadım ama artık iyi sayılırım. Patlıcanlar nefis. Ellerine sağlık. Kocaman sevgiler.guldenelkan.blogcu.com

  9. Huriye Eylül 27, 2008 5:02 pm #

    >Harika gorunuyor Gul ablacim,ellerine saglik,sahane vallahi pek begendim…sevgiler…optum

  10. ηiηo Eylül 27, 2008 5:42 pm #

    >ablacim ellerine saglik kandilin mubarek olsun

  11. hayatkazanbenkepce Eylül 27, 2008 6:59 pm #

    >bence et yemeklerinin yanına garnitür olarak da servis edilebilir nefis olmuş, ellerine sağlık canım…

  12. birdutmasali Eylül 27, 2008 7:04 pm #

    >çok hoş bir tarif sevgili gül.bir benzeride bende var,bakalım yayınlanmayı bekliyor sırada :((((elinize sağık çk svglrrrrrrr

  13. elmaşekeri Eylül 27, 2008 8:33 pm #

    >ellerinize saglik………Sevgilerimle………..

  14. SOFRAM Eylül 27, 2008 9:54 pm #

    >Canım ellerine sağlık harika bir tarif olmuş. Patlıcanla yapılan herşeyi severek yeriz, bunu da mutlaka deneyeceğim hem de çok pratik, afiyetler olsun güzelim. Canım ben de pek giremiyorum nete inşallah bayram sonrası daha rahat oluruz, ailecek en içten sevgi ve selamlarımızla…

  15. derya Eylül 28, 2008 11:10 am #

    >Tüm ailenizle ve sevdiklerinle geçitreceğiniz nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…Bloğunun şablonu ve dizaynı süper,ben böyle resimler ardına nasıl gizleyeceğimi bilmiyorum yardım edersen sevinirim,öptüm..

  16. benimyemeklerim Eylül 28, 2008 12:05 pm #

    >ellerine sağlık ablacım süper olmuş.tadıda harikadır eminim size afiyet olsun

  17. MUTFAKISTAN Eylül 28, 2008 7:01 pm #

    >cok guzel olmus canim patlicani cok severiz,nefis gorunuyor ellerine saglik.Iyi bayramlar sevgiler

  18. HÜLYA Eylül 28, 2008 8:42 pm #

    >Bayramın kutlu olsun canım mutlu huzur dolu nice bayrarmlara .. sevgiler

  19. Anonymous Eylül 28, 2008 8:53 pm #

    >merhabalar…epeydir uzak kaldigim bloguma bayram mesajlarım için geri döndüm ve ilk szie ugradim umarım iisininizdir..görmeyeli gene enfes görüntü ve lezzetler yer almış sayfada ellerinize sağlık..♥ RAMAZAN BAYRAMINIZIN BUYUK BIR NESEYLE GELMESI VE TUM AILENIZI SEVINCE BOGUP EVINIZE BEREKET GETIRMESI DILEGIYLE IYI BAYRAMLAR. sevigye kalin g.üzre..selmahlc

  20. şeker pasta Eylül 28, 2008 9:36 pm #

    >Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, ‘Şeker’ gibi lezzetlerinin devamını diliyorum… Şeker Pasta Banu…

  21. Chaplin cafe(Burcu) Ekim 1, 2008 8:21 am #

    >patlıcan ve peynir çok yakışıyor valla ağzım sulandı.Acilen yapmak lazım ne diyeyim :PELLERİNE SAĞLIK!

  22. Birsel ve İrem Ekim 4, 2008 9:12 pm #

    >Merhaba, size sevgilerimle beraber etkinlik için davetiyemi de bırakıyorum katılmanız ümidiyle, sevgiler. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ shttp://porselendemlik.blogcu.com/ , http://birdemliksohbet.blogspot.com/ vehttp://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tariflerMERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM6 Ekim2008 (pazartesi) -19 Ekim 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinin Ev Sahibeliğini Ben( Birsel ve İrem )http://annekizmutfaktayiz.blogspot.comyapacağımSiz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum. Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için, İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz. Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarakYADA CBOXA YAZARAK bildirmenizi rica ediyorum. En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım. elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir.

Bir Cevap Yazın

