>DÜNYA OTİZM VE FARKINDALIK AYI..

3 Nis

>

www.otizm.platformu.orgOtizm nedir?

asla unutmayın her sağlıklı insan her an özürlü olmaya adaydır!!

yayınlayın..link verin..tanıtın..paylaşın..toplumu bilinçlendirmek adına ne olur Destek verin…

8 Yanıt to “>DÜNYA OTİZM VE FARKINDALIK AYI..”

  1. defneylebirlikte Nisan 3, 2009 5:35 pm #

    >haklısın canım.güzel duyarlılığın için çok sağol…

  2. Anonymous Nisan 5, 2009 5:35 am #

    >Etkinliğime buyurunGönderen :http://missgibi.blogcu.com/40. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİMSEVGİLİ ARKADAŞLARIM;http://porselendemlik.blogcu.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://gelibolu17.blogspot.com/http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için6 NİSAN 2009-20 NİSAN 2009TARİHLERİ ARASINDAhttp://missgibi.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 40.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.SEVGİLER

  3. şirinem Nisan 5, 2009 2:33 pm #

    >bende kendi blogumda bu konuyla ilgili bilgi verdim çok duyarlı olmamız gereken bir konu teşekkür ederim canım

  4. şirinem Nisan 6, 2009 8:20 am #

    >Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

  5. Sevil Altunel Nisan 6, 2009 10:11 am #

    >canım ablacım…. geçen senelerde on binde bir kişide görülen otizm bu yılda 150 kişide bir görülür olmuş.yarın ne olacak? imkan verildiğinde birer dahi olan bu çocuklar için mutlaka bilinçlenmeliyiz artık diye düşündüm.paylaşım desteğine sonsuz teşekkür ederim.sevgilerimle..

  6. nilbutikpasta Nisan 6, 2009 4:49 pm #

    >canım ablacım senin için bir hediyem var uğrarsan çok sevinirim.

  7. özgülün tarifleri Nisan 6, 2009 9:06 pm #

    >cok dogru canim arkadasim bu konuda halkimizi bilinclendirmek gerekiyor.Duyarliligin icin kutlarim canim.kucak dolusu sevgiler.

  8. birsence Nisan 8, 2009 7:12 am #

    >duyarlı ablam benim sağolasın…sana bloğumda bir ödülüm var gelip alırmısın????

Bir Cevap Yazın

