>ÇİLEKLİ SAKIZLI MUHALLEBİ

7 May

>PORSELEN DEMLİK ÇAYSAATİ42ETKİNLİĞİNİN EVSAHİBİ ARKADAŞIMIZATARİF DÜNYASI KOLAY GELSİN




MALZEMELER

1 paket kedidili büsküvi

2 paket sakızlı muhallebi

1,5 kilo süt

1 paket kremşanti

350 gram çilek

2 kaşık pudra şekeri

Büsküvileri ıslatmak için 1 su bardağı şeker teflon tavada kremalize edilip(açık kahve renge dönüşene kadar yakılacak ) 1 su bardağı su katılıp şeker eriyene kadar kaynatılıp , soğutulacak büsküviler bu suya batırılıp borcama dizilecek

YAPILIŞI

2 paket sakızlı muhallebi 1,5 kilo süt ile pişirilip mikserle 5 dakika çırpılıp soğutulacak soğuyunca içine toz krem şanti katılıp 3 dakika kadar daha çırpılacak.

Kramalize edilen suya batırdığımız kedi dili büsküviler bir sıra borcama dizilecek üzerine sakızlı muhallebinin yarısı dökülecek tekrar bir sıra büsküvi dizilecek üzerine muhallebi dökülecek .Çilekler rondada 2 kaşık pudra şekeri ile iyice ezdirilip muhallebibin üzerine dökülerek 1 gece buz dolabında bekletilip üzerine hindistan cevizi serpilip servis yapılır.

23 Yanıt to “>ÇİLEKLİ SAKIZLI MUHALLEBİ”

  1. defneylebirlikte Mayıs 7, 2009 7:31 pm #

    >muhteşem bir tatlı olmuş.ellerine sağlık.sevgiler..

  2. Anonymous Mayıs 7, 2009 8:05 pm #

    >ellerine saglik gul abla harika gorunuyor. selamlar nesrin http://www.lalelimutfaklar.blogcu.com

  3. Ayşe'nin Mutfağı Mayıs 7, 2009 8:15 pm #

    >ELLERİNE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ

  4. nilbutikpasta Mayıs 8, 2009 4:51 am #

    >hem pratik hemde lezzetli bir tatlı olmuş ablacım ellerine sağlıkhayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

  5. zerrin - misss Mayıs 8, 2009 5:07 am #

    >gül ablacığım, sayfanıza her geldiğimde ağzımın suları akıyor.. :)harika görünüyor.elleriniz dert görmesin.sıcacık sevgiler.

  6. SOFRAM Mayıs 8, 2009 6:07 am #

    >Sevgili Gül’üm nasıl güzel bir görüntüdür bu süper olmuş, sakızlı muhallebiyi de çok severim, bu şekilde harika bir yaz tatlısı olmuş, bu şeklide mutlaka deneyeceğim ama şu sıralar diyetteyim , ellerine sağlık canım,hayırlı cumalar diliyorum.Sevgilerimle öptüm canım…

  7. saniyesultan Mayıs 8, 2009 6:09 am #

    >TAM BANA GÖRE BİR PASTA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK…

  8. TARİFDUNYASİ Mayıs 8, 2009 6:53 am #

    >CANIM ÇOKGÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK YALNIZ LİNKİM YALNIŞ OLDU BLOGCUDA DEYİLİM COM DAYIM DÜZELTİRSEN ÇOK İYİ OLUR http://tarifdunyasi.com/

  9. birsence Mayıs 8, 2009 6:57 am #

    >ellerine sağlık ablacım..enfes duruyor….hayırlı cumalar…mutlu bir tatil dilerim sana…öpüyorum bal ablam…

  10. derya Mayıs 8, 2009 8:33 am #

    >Canımmm ablacım ellerine sağlık yine harika bir lezzet.Kocaman öpüyorum…

  11. yeşim Mayıs 8, 2009 5:50 pm #

    >tek kelimeyle muhteşem ellerine sağlıksevgilerr

  12. sevil Mayıs 9, 2009 6:48 am #

    >bayıldım bayıldım hemen not aldım bile sevgiler gül ablam….

  13. Eylül Mayıs 9, 2009 1:55 pm #

    >Bu ne muhteşem bir görüntü pratik ve lezzetli bir tatlı ellerine sağlık canım benim..En içten sevgilerimle Anneler gününü kutlar şeker yanaklarından öperim Gül’üm…

  14. defneylebirlikte Mayıs 9, 2009 6:14 pm #

    >canım anneler günün kutlu olsun.sıcacık sevgilerrrrrr.

  15. anneminkiziyim Mayıs 9, 2009 6:31 pm #

    >Canim ellerine saglik, süper bir tatli olmus, sevgiler….

  16. Sürpriz/Özlem Mayıs 9, 2009 7:49 pm #

    >Ellerine emeklerine sağlık çok güzel görünüyor. Hmen denemem lazım .Hoşaçakl. Dostçakal.Sürpriz/Özlem

  17. Dilekk Mayıs 9, 2009 8:38 pm #

    >Ablacım,ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN,ellerinden ve yanaklarından öpüyorum.

  18. SeyyAh Mayıs 9, 2009 8:58 pm #

    >sanırım pek kalmamış ama olsun seyirlikten de olsa bir kasecik aldım….ellerinize sağlık…

  19. feray Mayıs 9, 2009 9:03 pm #

    >Bu güzel tatlı ancak böyle sunsulur Gülcüm harikasın.Anneler günün kutlu olsun canım.Sevgiler…

  20. yildiz Mayıs 9, 2009 9:15 pm #

    >Anneler günün mutlu ve huzurluolsun her zaman,sevgiler…

  21. Anonymous Mayıs 10, 2009 4:43 am #

    >anneler günün kutlu olsun sevgiler canım http://www.missgibi.blogcu.com

  22. Anonymous Mayıs 10, 2009 5:49 am #

    >Canım benim her yaptığın gibi tatlında çok nefis görünüyor, ellerine sağlık. Gülüm çok uzun yıllar Allah’ın adıyla başladığın her işi başarır ve bitirirsin inşallah. Anneler gününü canı gönülden kutluyorum, her iki alemde saadetler diliyorum. Aleyna-Dilara

  23. sevil Mayıs 12, 2009 12:14 pm #

    >MERHABA Canımcım; 42. Ev sahibemiz olan http://tarifdunyasi.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..Sevgilerimle SEVİL SAHİN

Bir Cevap Yazın

