>TAHİNLİ KURABİYE

28 May

>

MALZEMELER

1 su bardağı sıvıyağ

1yumurta sarısı hamura (akı kurabiyenin dışına bulamak için )

1 su bardağı tahin

1 su bardağı tozşeker

1 paket kabartma tozu

4 su bardağı un

1 paket vanilya

Ceviz, hindistan cevizi, tozşeker veya susam (hangisi tercih edilirse ) kurabiyeleri bulamak için

Arzu edilirse içine damla çikolata

YAPILIŞI

Malzemeler hepsi yoğrulur, yumurta akına batırılıp dövülmüş cevize , susama, tozşekere, veya hindistan cevizine bulanır 170 derececde pişer .

NOT : SOĞUMADAN TEPSİDEN ALMAMAK LAĞZIM ÇABUK DAĞILIYOR TAVSİYE EDERİM BİRDAHA VAZGEÇEMEYECEKSİNİZ

32 Yanıt to “>TAHİNLİ KURABİYE”

  1. TAZE NANE Mayıs 28, 2009 1:56 pm #

    >Ne kadar güzel görünüyor.Sevgiler.

  2. derya Mayıs 28, 2009 2:55 pm #

    >Canımmm ablacım ellerine sağlık harikasın çok severim tahini sevgilerkocaman…

  3. hunerlieller Mayıs 28, 2009 3:39 pm #

    >nefis görünüyor kurabiyeler.ellerinize saglık.sevgiler.

  4. Baharcicegi Mayıs 28, 2009 4:01 pm #

    >agza alinca kiyir kiyir dagililan bir kurabiye olmus,tahin nefis aroma veriyor piserken misler gibi kokmustur ellerine saglik ablacigimsevgilerimi gönderiyorum ve cok öpüyorum

  5. defneylebirlikte Mayıs 28, 2009 6:23 pm #

    >evet ben de yapmıştım.inanılmaz bir lezzet.ellerine sağlık ablacığım..

  6. nilbutikpasta Mayıs 28, 2009 7:08 pm #

    >harika görünüyor.ellerine sağlık ablacım.tahinli keki çocuklar çok seviyor.kurabiyesinede bayılacaklardır.şimdiden hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

  7. gülay Mayıs 28, 2009 7:50 pm #

    >canım ellerine sağlık.. benim en sevdiğim kurabilerdendir ağızda dağılır..hımmm üzeri için benim tercihim susam olur. bence güzel ikili..sevgilerimle..

  8. kizilciksurubu Mayıs 28, 2009 9:01 pm #

    >Cok lezzetli görünüyorlar, ellerini saglik canim.

  9. SOFRAM Mayıs 29, 2009 5:40 am #

    >Gülüm kurabiyeler ne kadar iştah açıcı ve güzel görünüyorlar. Ben de bir arkadaşımda yemiştim, çok lezzetliydi,bir de sıvıyağla yapılmış olması çok güzel, ellerine sağlık güzelim.Güzel bir hafta sonu diliyor, öpüyorum güzelim…

  10. sevil(birdemliksohbet) Mayıs 29, 2009 6:41 am #

    >GÜL ABLACIM CANIM EVET ÇOK HAKLISIN BİR KERE YEDİNİZMİ BİR DAHA VAZGECEMEYECEGİNİZ B,İR TÜM ARKADAŞLARA BENDE ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUMMMMSENİNDE ELLERİNE SAGLIK CANIMSEVGİLER

  11. harikamutfak Mayıs 29, 2009 7:02 am #

    >günaydın gül ablacım..yoktum ne zamandır…ne güzel tarifler eklemişsin. tahinli kurabiyen çok güzel görünüyor. ellerine sağlık. günün güzel geçsin.opuyorum. sevgiler..

  12. www.hayriye73.blogcu.com Mayıs 29, 2009 8:01 am #

    >canım ellerine sağlık nefis gözüküyor vazgeçemeyeceğiniz yazısını okuyunca hemen denemek istedim…öpüyorum…sevgilerimle….

  13. anneminkiziyim Mayıs 29, 2009 12:49 pm #

    >Canim ellerine saglik, seninde tahinli kurabiye süper olmus. Suanda olsada kahvemin yaninda yesem diyesim geldi. Canim sanada hayirli cumalar, sevgilerr…

  14. Asiye Mayıs 29, 2009 1:07 pm #

    >Gülüm, ne demek kırılmak, olur mu öyle şey. Ben de zaman zaman tarif koyamasam, zaman zaman arada derede koysamda çok giremiyorum bu sıralar. Bende uğrayamadım sana şeker. Annene çok çok çok geçmişler olsun canım benim, en kısa zamanda sağlığına kavuşur dilerim.Seni seviyorum, kucak dolusu sevgiler canım, öptüm kocaman.

  15. Asiye Mayıs 29, 2009 1:09 pm #

    >Kurabiyeler muhteşem görünüyor, ama ama ama 😦 yaz da geldi ben nasıl hamur işinde uzak duracam yaa :))) gel beni ye diyor hepsi :))) Ellerine sağlık canım.

  16. pembe tatlar Mayıs 29, 2009 2:37 pm #

    >Hımmm görünüşleri çok leziz…Ellerine sağlık canım hayırlı cumalar:)

  17. Dilekk Mayıs 30, 2009 5:19 am #

    >Ablacım kurabiyeler nefis görünüyor en sevdiğim kurabiye çeşididir içine tahin giren herşeye bayılırım hele pişerken çıkan o koku muhteşem komşulara kadar gidiyor ellerine sağlık,sevgiler…

  18. HÜLYA Mayıs 30, 2009 11:51 am #

    >ellerine sağlık harika görünüyor canım… afiyet şeker olsun

  19. TAZE NANE Mayıs 30, 2009 2:40 pm #

    >Kurabiyelere dayanamam.Çok seviyorum.Sevgiler.

  20. birdutmasali Mayıs 31, 2009 8:30 am #

    >çok lezzetli oluyor gülcüğüm..afiyetler olsun hepinize..ellerine sağlık canım.svglr..

  21. Eylül Mayıs 31, 2009 4:17 pm #

    >Hiç denemedim tahinli kurabiye galiba büyük kayıp en kısa zamanda deneyeceğim ellerine sağlık canım benim…Bıraktığın o güzel yorumun ve bana güvenin için çoook teşekkür ederim canım inşallah bir gün gerçekleşir!kucak dolusu sevgilerimle öpüyorum şeker yanaklarından…

  22. hanife Mayıs 31, 2009 9:09 pm #

    >çok nefis görünüyor eline sağlık

  23. Keskinli,Ikizlerinannesi Haziran 1, 2009 9:11 am #

    >ablacim enfes olmus kurabiylerin sabah cayi keyfindeyim yanina aldim iki tanecik ellerine saglik sevgiler

  24. MUTFAKISTAN Haziran 1, 2009 6:36 pm #

    >GULCUGUM HARIKA GORUNUYOR ELLERINE SAGLIK CANIMSEVGILER…..

  25. feray Haziran 1, 2009 9:45 pm #

    >Gül ben bu kurabiyeye bayılıyorum ellerine sağlık canım.

  26. şirinem Haziran 2, 2009 1:57 pm #

    >Daha öncedende gördüm bu kurabiyeyi hatta Derya Baykalda buna benzer verdi bir tarifte yazamamıçtım bir türlü teşekkür ederim çok güzel oldu ellerine sağlık

  27. disal Haziran 3, 2009 8:46 am #

    >tahinli kurabiye çok güzel oluyor…benimde yapmışlığım vardı…ellerine sağlık..

  28. yildiz Haziran 3, 2009 5:24 pm #

    >Böylesi güzel bir görüntüye ne denilir ki,nefis……

  29. birsence Haziran 3, 2009 5:39 pm #

    >ablam benim ellerine sağlık tahinli kurabiye çok leziz oluyor gerçekten…ellerin dert görmesin ablacığım…..

  30. Gamzelim Haziran 5, 2009 9:28 pm #

    >valla güzele benziyor geçektende bende sabah yapmayı düşünüyorum yedikten sonrada tadını ve düşüncelerimi mutlaka yazıcam çünkü hiç yemedim bu kurabiyeden.

  31. afacanvelet Haziran 6, 2009 8:23 am #

    >gül anneee eline sağlık.yanda bir resim var kekler le ilgil olan yaa çok güzel duruyolar.sağol varol.

  32. Anonymous Şubat 15, 2011 8:42 am #

    >Tariflerinizle beyzanınyemekleri.com da sizde yerinizi alın,hem ziyaretçi sayınız artsın,hemde tarifleriniz daha çok kişiye ulaşsın.Sevgiler

Bir Cevap Yazın

