>TORUNLARIMIN SÜNNET RESİMLERİ

15 Tem

>RESİMLERİ BÜYÜK GÖRMEK İÇİN ÜZERLERİNE TIKLAYINIZ

TORUNLARIM
SÜNNETİMİZİN YAPILDIĞI SALON
SÜNNET ŞEKERLERİMİZ
SÜNNET ARABASI
ÇOCUKLARIN KOLTUKLARI
KAPI SÜSLERİ
Torunlarımın sünnetinde akrabalarımız ve dostlarımız ile birlikteydik. ALLAHIN izniyle arzuladığımız gibi çok güzel bir ortamda geçti. Okunan Kuranı kerimden sonra sünnet duası , palyaço gösterisi ve bebekliklerinden itibaren resimlerinden hazırlanan slayt gösterisi ardından yenilen nefis yemekelerle son buldu .
Gelinimin arkadaşı, gelinim ve ben üçümüzün elinin emeği ile süslemeleri yaptık. Herşey elemeği
umarım beğenmişsinizdir .

37 Yanıt to “>TORUNLARIMIN SÜNNET RESİMLERİ”

  1. hunerlieller Temmuz 15, 2009 5:49 pm #

    >maşallahhh allah bagışlasın.üç pırlanta torununuz var..inşallah allah damatlılklarınıda gösterir.sizlerinde ellerinize saglık ne güzel süslemeler yapmışsınız.mevlam herkese bu güzel günleri gösterir inş.görüşmek üzere….

  2. birdutmasali Temmuz 15, 2009 6:35 pm #

    >ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.. DAHA GÜZEL GÜNLERİNİDE PAYLAŞMAK ÜZERE SEVGİLER GÜL'CÜĞÜM.

  3. Baharcicegi Temmuz 15, 2009 6:52 pm #

    >Masallah yakisikli prens olmus ücüde,darisi insallah dügünlerine olsun.Süslerde cok güzel olmus hepinizin emegine saglik ablacim .salon,sünnet sekerleri ve coocuklarin koltuklari uyum icinde sade ama cok hos olmus.ablacim simdi yorgunluk atiyorsundur bu kadar hazirliga degmis hepsidecok öpüyorum

  4. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ Temmuz 15, 2009 6:59 pm #

    >Canim arkadasim Allah torunlarinin damatliklarinida gostersin hayirlisi ile okuyup en iyi mevkilere gelinler insallah.Gulcugum cok guzel sunnet soleni olmus.kucuk prensleri opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

  5. HÜLYA Temmuz 16, 2009 5:44 am #

    >ÇOOK GEÇMİŞLER OLSUN RABBİM DÜĞÜNLERİNİ DE GÖSTERİR İNŞALLAH.HER ŞEY HARİKA GÖRÜNÜYOR.EEE SENİN ELİN DEĞERDE GÜZEL OLMAZ MI TABİKİ GELİNİN VE ARKADAŞININ DA ELELRİNE SAĞLIK. BERABERCE ÇOK GZÜEL ŞEYLER YAPMIŞSINIZ…KÜÇÜK PRENSLERE MUTLULUK DOLU GÜNLER DİLİYORUM..SEVGİLER ABLACIM

  6. derya Temmuz 16, 2009 7:38 am #

    >Ablacım harika bir tören olmuş paşalarda çok yakışıklı maşallah.Rabbimdamatlıklarını görmeyi nasip etsinhayırlısıyla…

  7. hdidem95 Temmuz 16, 2009 9:40 am #

    >maşşallah allah nazardan saklasın ablacım hayırlı olsun inşallah düğün resimlerinide görürüz sayfanda sizlerinde emeklerine sağlık herşey mükemmel görünüyor sevgiler

  8. sarı mutfak-hande Temmuz 16, 2009 10:31 am #

    >allah damatlıklarınıda göstersin ablacımçok yakışıklılar maşallah

  9. zeyna Temmuz 16, 2009 11:13 am #

    >Geçmiş olsun ve hayırlı olsun Allah damatlıklarınıda göstersin ve Allah bağışlasın inşallah…

  10. Dilekkmutfakta Temmuz 16, 2009 11:14 am #

    >Ablacım herşey muhteşem görünüyor hele torunların Allah bağışlasın çok güzeller Allah düğünlerinide göstersin bende 2 erkek annesi olarak sünnet düğününün bir anne için en güzel düğün olduğuna inanıyorum çok zevkle hazırlanıyor insan.Allah hepinize sağlıklı uzun ömürler versin,sevgiler…

  11. Sevil Altunel Temmuz 19, 2009 6:46 pm #

    >canım gül ablam maşallah torunlarına ve emeklerinize..Allah nazarlardan esirgesin..darısı evlenmelerine olur inşallah..Allah banada senin gibi babaanne olmayı nasip etsin valla çok özendim ve büyülendim..ayrıca Mübarek Miraç Kandiliniz kutlu olsun.Hastalara şifa, borçlulara eda, kimsesizlere hami, muhtaca dost eli,küslere barış, işsize iş, mekanı olmayana hayırlı mekan, evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk, sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!Dualarınız kabul, kandiliniz mübarek olsun.

  12. lalelimutfaklar Temmuz 19, 2009 7:44 pm #

    >gulablacim cok gecmis olsun. benimde iki oglum var dort yil once bizde sunnet yaptik .cok cok guzel bir duygu. allah herkese nasip etsin. tatli yorgunluklar.arpasehriye salatani denedim. cocuklar cok begendi yakinda yayinlarim. ellerine saglik.

  13. Baharcicegi Temmuz 19, 2009 9:36 pm #

    >kandilin mubarek dularin kabul olsun ablacigimcok öpüyorum

  14. sevil(birdemliksohbet) Temmuz 20, 2009 2:08 pm #

    >gül ablacım torunlarına hayırlı ugurlu olsun sünnetleri rabbim inş. damatlıklarınıda göstersin sana ellerinden öpüyorum gecmiş kandilinide kutluyorum allaha emanet ol sevgiyle kal

  15. feray Temmuz 25, 2009 8:23 am #

    >Geçmiş olsun canım. Düğünlerini de görürüz inşallah.Herşey çok güzel olmuş emeklerinize sağlık.Sevgiler..

  16. karadenizsofrasi-Balıkesir Temmuz 26, 2009 6:21 pm #

    >sünnetiniz hayırlı uğurlu olsun,daha çok görecek güzel günlere inşallah.kırkbir kere maaşallah torunlarına.

  17. Tijen Temmuz 29, 2009 6:46 pm #

    >Allah tamamına mı erdirsin denir böyle durumlarda bilemedim Gül. Dilerim damatlıklarını, çocuk sahibi olduklarını da görürsün.

  18. harikamutfak Temmuz 30, 2009 11:27 am #

    >gül ablacım allah damatlıklarını göstersin…herşey çok güzel olmuş…sevgiler..

  19. sevil(birdemliksohbet) Temmuz 31, 2009 11:41 am #

    >MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM SEVGİLİ ARKADAŞALAR Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır Mail :birdemliksohbet@hotmail.com Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum Sevgiler http://birdemliksohbet.com

  20. yildiz Ağustos 2, 2009 5:34 pm #

    >Masallah delikanlilara,damatliklarini da görürüsünüz insallah.

  21. Anonymous Ağustos 2, 2009 7:11 pm #

    >ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN ARKADAŞIM İNŞALLAH DAMATLIKLARINI GÖRÜRSÜN SÜSLEMELER HARİKA OLMUŞ ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN KÜÇÜK PRENSLERE MUTLULUKLAR DİLİYORUM SEVGİLERİMLE SELEMLER.(GÜLCÜM SİTEDEN BU SİTEYE GİREMİYORUM YORUMUM GENE ADSIZ OLARAK YAYINLANACAK NEDENDİR BİLMİYORUM)nanekokusu.blogspot.com

  22. MUTFAKISTAN Ağustos 5, 2009 6:11 pm #

    >Gulcugum masallah ne yakisiklilar delikanli olmuslar artik.Ellerinize saglik hersey cok guzel olmus resimler harikaHeyecanli bekleyis kizina saglikli dogumlar dilerim allah kurtarsin sevgiler canim

  23. aysemmutfakta Ağustos 8, 2009 7:47 pm #

    >herşey mükemmel gözüküyor.allah damatlıklarınıda göstersin.sizinde ellerinize sağlık herşeye büyük bir emek verildiğini özenli ve çok zevkli olduğunu görüyoruz.paylaşım için tşk .sevgilerimle….

  24. Anonymous Ağustos 12, 2009 11:37 am #

    >ablacım gözlerin aydın ne güzel bir mürüvet.darısı damatlıklarına.ben geldim….www.lezzetmutfagi.blogcu.com

  25. Chaplin cafe(BURCU) Ağustos 18, 2009 12:44 pm #

    >Tam soracaktım hangi kralın oğulları bunlar diye ki torunlarınmış…Krallara yakışır yapmışsınız sünneti hepinizin eline sağlık ablişim.Çok öpüyorum seni!

  26. lemaninignesinden Ağustos 19, 2009 12:26 am #

    >allah abgışlasın masallah demeden geçemedim

  27. Dilekkmutfakta Ağustos 19, 2009 6:50 pm #

    >ablacım bende ödülün var alırsan sevinirim.

  28. birsence Ağustos 20, 2009 7:43 am #

    >Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere….

  29. şirinem Ağustos 20, 2009 12:49 pm #

    >canım benim üç tane aslan gibi delikanlı Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah el emeklerinizde harika olmuş ellerinize sağlık damatlıklarını görün inşallah

  30. sevil(birdemliksohbet) Ağustos 20, 2009 2:07 pm #

    >İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3- HAZIRLAYANLAR http://porselendemlik.blogcu.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://gelibolu17.blogspot.com 21 AĞUSTOS 2009 – 5 EYLÜL 2009 tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.comsizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım…şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum…sevgilersevilNot: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,yoruma bırakmanız önerilir….

  31. zeytintanesi Ağustos 20, 2009 6:02 pm #

    >Allah bağışlasın çok tatlılar maşallah. Allah herkesin evladına iyi yazılar yazsın. Damatlıklarını da görürsünüz sağlıkla inşallah.

  32. harikamutfak Ağustos 20, 2009 7:51 pm #

    >gül ablacım selam…iyisindir umarım. hayırlı ramazanlar…opuyorum

  33. GELİNCİK MUTFAK Ağustos 20, 2009 9:24 pm #

    >ALLAH DAMATLIĞINIDA GÖSTERSİN İNŞALLAH… ARABANIN PLAKASI 67… ACABA ZONGULDAK'TAMISINIZ?SÜNNET ZONGULDAKTAMI OLDU…BENDE BURADA OLDUĞUM İÇİN DİKKATİMİ ÇEKTİ…KOLAY GELSİN…

  34. nilbutikpasta Ağustos 21, 2009 7:21 am #

    >RABBİM damatlıklarınıda göstersin inşallah hayırlı olsun ablacımiçine girdiğimiz şu mübarek rahmet ve bereket ayında tüm dilek ve dualarıının kabul olması dileğiyle hayırlı ramazanlar

  35. Anonymous Ağustos 21, 2009 4:05 pm #

    >masallahhh bin defahayirli olsun ablacim…blogcu sayfana yorum yazmisrtim senin tavuk etini denemis ve cok begenmistim paylasimin icin bir kez daha tesekkurlerkocaman sevgiler…hayirli ramazanlar dilerim ablamwww.yenitadlar.blogcu.com

  36. zynp Ağustos 24, 2009 2:19 pm #

    >maşallah delikanlılara torunlar üçüzmü salonda bi harika olmuş ellerineze sağlık

  37. Anonymous Ağustos 29, 2009 6:24 pm #

    >Gülüm benim yorum yapmadan geçemedim tekrar yeni miniçik torununa tüm kalbimle çok acil sifalar dilerim. Fakat bu resimlerdeki delikanlılar ve organizasyon öyle mükemmel görünüyor ki nasıl gururlandım anlatamam nice diploma törenlerini, damatlıklarınıda görün inşallah ellerinize sağlık, tebrikler…A-D

Bir Cevap Yazın

