>KARNABAHAR MÜCVERİ

4 Kas

>
MALZEMELER
1 Küçük karnabahar
1 küçük kuru soğan
1/2 demet maydanoz
3 yumurta
1 su bardağı un
3 tepeleme yemek kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
1 paket kabartma tozu
Tuz, karabiber , pulbiber
YAPILIŞI
Karnabahar küçük parçalara bölünüp yıkanır, tuzlu suda haşlanır, iyice ezilir ,soğan rendelenip suyu sıkılır ( soğanın suyu konmayacak ) yumurta, un , kaşar peyniri, tuz, karabiber, pulbiber maydanoz , kabartma tozu eklenip iyice karıştırılır, kaşıkla kızdırılmış bol yağın içine bırakılıp hafif düzeltilip kızartılır. Kağıt serili tabağa alınıp sıcak servis yapılır .
NOT: Kabak mücverinden daha güzel ve lezzetli oluyor mutlaka deneyin bunları yemek seçen ve hiç birşeyi beğenmeyen torunumdan zor alıp resimlerini çekebildim o kadar çok beğendi

29 Yanıt to “>KARNABAHAR MÜCVERİ”

  1. nanekokusu Kasım 4, 2009 4:22 pm #

    >merhaba canım,ne güzel yapmışsın çocuklar karnıbaharı pek sevmezler bu şekilde güzel oluyor bende bu şekilde yapıyorum birde beşamel sosla fırında onuda çok severek yiyorlar ellerine sağlık tabağı aldım mıııım ne güzel bi lezzet sevgiyle kal.

  2. birdutmasali Kasım 4, 2009 5:58 pm #

    >gülcümbende geçen sene tmıştım,dediğin gibi çok keyifli bir tat.. henüz denemedim ama hatırlattığında ne iyi oldu canım. harika hazırayıp sunmuşsun. emeklerine sağlık..sevgiler güzellikler.

  3. GonuLunceLezzetLer Kasım 4, 2009 7:18 pm #

    >Karnıbaharın mücveride nefis olur…Kış geldi tüm sebzelerinden faydalanmak lazım…Ellerine sağlık ablacığım harika olmuş…Sevgiler…

  4. kizilciksurubu Kasım 4, 2009 9:11 pm #

    >Nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgiler.

  5. MUTFAKISTAN Kasım 4, 2009 10:10 pm #

    >Torununa afiyet olsun canimcok guzel olmus bende deneyecegimDaha once hazirlamadimEllerine saglik….Sevgiler

  6. Ayşe'nin Mutfağı Kasım 5, 2009 6:45 am #

    >GÜNAYDIN KARNABAHARI HERHALİYLE SEVERİM BUNUDA DENEYECEĞİM SEVGİLER

  7. hunerlieller Kasım 5, 2009 7:36 am #

    >bende dün pazardan karnıbaharı çok almışım nasıl yapsam diye düşünüyordum.akşama bu tarifi yapacagım.nefis görünüyor.ellerine saglık arkadaşım.sevgiler

  8. sevil(birdemliksohbet) Kasım 5, 2009 7:56 am #

    >gül ablacım ellerine saglık yine döktürmüşsün afiyet bal şeker olsunsevgiler

  9. feray Kasım 5, 2009 9:52 am #

    >Gül cüm harika olmuş ellerine sağlık yalnız hiç kızartmadan fırında denedinmi öyle nasıl oluyor.Kızartmadan kaçıyoruz ya o yüzden.Kocaman öpüyorum canım seni.

  10. hdidem95 Kasım 5, 2009 2:03 pm #

    >ablacım ne güzel olmuş afiyetler olsun ellerine sağlık öptüm sevgiler

  11. SeyyAh Kasım 5, 2009 2:47 pm #

    >Ne kadar güzel olmuşlar…Bi alayım diycem amma torundan kalmammış ki..Bizde de karnıbahar çok sevilir, mücveri de çok güzel oluyor. Bol baharatlı üzerine bol yoğurt ya da demli çayla beğenerek yiyoruz.Emek ve ellerinize sağlık..

  12. SOFRAM Kasım 6, 2009 6:10 am #

    >Canım Gülüm ellerine sağlık harika görünüyorlar mücverlerin, bizde de çok sevilir karnabaharın her çeşidi,afiyetler olsun .Canım güzel bir hafta sonu dileklerimle hayırlı cumalar, sevgilerimle öptüm:))

  13. Keskinli,Ikizlerinannesi Kasım 6, 2009 7:22 am #

    >canim ellerine saglik bende bayilirim karnibaharain her cesidine sevgiler hayirli cumalar

  14. lezzetlilerim Kasım 6, 2009 8:01 am #

    >Ablacığım karnabaharı kokusundan dolayı çocuklar çok sevmiyorlar. Böylesini hiç denemedim. Çoook nefis görünüyor.Ellerine sağlıksevgilerimle kucaklıyorum hoşçakal

  15. harikamutfak Kasım 6, 2009 8:38 am #

    >gül ablacım günaydın…herşey çok güzel görünüyor.ellerine sağlık…insallah iyisindir.opuyorum.hayırlı cumalar..

  16. Hatay Sofrası(Şenay) Kasım 7, 2009 5:39 pm #

    >Bence de çok güzel bir fikir.eline sağlık canım.Ben de mercimek çorbasını sebzeli yapıyorum.mesela brokolili,havuç ve patatesli,kerevizli gibi.karnabaharıda geçen domates çorbasında yutturdum.:)Blendr saolsun.:)

  17. Dilekkmutfakta Kasım 7, 2009 6:08 pm #

    >Ablacım eline sağlık torun ağzının tadını biliyor hiç denemedim karnıbaharı evde yediremiyorum belki böyle yuttururum,sevgiler…

  18. Hesna Kasım 9, 2009 2:14 pm #

    >Gül Hanımcığım MerhabaNasılsın,bebek nasıl oldu,umarım herkes iyidir.Karnıbaharı çocuklara yediremiyordum, birde böyle deneyeceğim harika görünüyor eline sağlık.

  19. Huriye Kasım 11, 2009 12:09 am #

    >Ablacim merhaba, eline saglik pek lezzetli gorunuyor,sicacik sevgiler.

  20. Anonymous Kasım 11, 2009 12:19 am #

    >hanımefendi.. fotoğrafların yansıması iyi bir gurme olarak benden tam puan alıyor. belli ki bu işi gönülden yapıyorsunuz. saygı ve sevgilerimizle

  21. elzemhobby Kasım 12, 2009 6:52 am #

    >Etkinliğimize buyurun Gönderen: http://sevincaltuntas.blogcu.com/ 48. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com http://gelibolu17.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 16 KASIM 2009 – 7 ARALIK 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://sevincaltuntas.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 48.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

  22. hunerli Kasım 12, 2009 1:41 pm #

    >tarifinizi denedim ve evdekiler bayıla bayıla yediler.çok teşekkürler arkadaşım.görüşmek üzere.

  23. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ Kasım 12, 2009 7:28 pm #

    >Canim arkadasim ne kadar nefis gorunuyor mucver kabaklisini yapiyordum, karnibahari haslayip yumurtaya bulayip kizartiyordum simdi sayende mucverini yapacagim tesekkur ederim.Ellerine saglik canim arkadasim.bu aralar face book oyunlarina kafayi taktim arkadaslarimi ihmal etmisim neyseki biraz uzaklasabildim:) Cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

  24. birsence Kasım 13, 2009 10:51 am #

    >tatlı ablam benim nasılsın;??? elerine sağlık mücverin çok güzel olmuş..ben bazen sodalı yapıyorum bulayıp kızartıyorum o da güzel oluyor..öpüyorum seni ablacım kocaman…

  25. mikrotem Kasım 13, 2009 10:56 am #

    >merhaba gül hanım mücver çok güzel olmuş aldım hünerliellerde gördüm ellerinize sağlık sevgiler

  26. angel Kasım 17, 2009 9:50 pm #

    >uzun bir aradan sonra selam arkadasimmher zamanki gibi tariflerin harika sevgilerle

  27. feray Kasım 21, 2009 7:18 pm #

    >Gülcüm bak bunu hiç denemedim çünkü karnıbaharı pek sevmem ama bu kadar güzel sunumdan sonra mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık canım.Sevgiler..

  28. özden cengiz Aralık 18, 2009 7:22 pm #

    >halacım kendimi çok şanşlı sayıyorum senin blogunda yayınladıklarını tatma şansımız oluyor.ama bu siteyi gezipte senin yaptıklarını tadamayanlar ise gerçekten çok şansız.sen yumurta bile kırsan çok tatlı oluyor gerçekten iltifat etmiyorum gerçekler bunlar.her yaptığın yemeğe ve işe sevgini katarak yaptığın için heralde her şey çok tatlı oluyor.canım halam seni çokkkkkk seviyorum.

  29. Anonymous Mart 1, 2011 2:44 pm #

    >güzel gözüküo:Dhemen yaptım.akşam pişircem:D

Bir Cevap Yazın

