>TORUNUM BEBİŞİME ÖRDÜKLERİM

30 Kas

>PATİK ÖRNEKLERİ NETTEN ALINTI


26 Yanıt to “>TORUNUM BEBİŞİME ÖRDÜKLERİM”

  1. MUTFAKISTAN Kasım 30, 2009 5:55 pm #

    >Iyi bayramlar gulcugumNeler ormussun hepsi birbirinden guzel super anne..Bu dunyada evlat ve torundan kiymetli ne var degilmiallahim onlari korusunSevgiler

  2. lalelimutfaklar Kasım 30, 2009 8:46 pm #

    >ellerine saglik gul ablacigim .ayrica bayraminda mubarek olsun.selamlar

  3. Baharcicegi Kasım 30, 2009 8:59 pm #

    >hepsi birbirinden sirin olmus en cokda mavi ponponlu patikler,saglikli günlerde giyinsin insallah torunun emegine ellerine saglik ablacim

  4. HÜLYA Aralık 1, 2009 6:17 am #

    >kıskandım babaannesi kıskandım ellerine sağlık… hepsi harika görünüyor torun çok şanslı valla.. rabbim güzel günlerde giymey,i nasip etsin

  5. disal Aralık 1, 2009 8:57 am #

    >çok güzeller….böylelerini ilk defa görüyorum..ellerine sağlık…harikalar…

  6. birsence Aralık 1, 2009 9:23 am #

    >ablacığım geçmiş bayramın mübarek olsun..rabbim nice bayramlar göstersin inşallah sağlıklı sıhhatli..torunun patiklerini güzel günlerde giysin seninde eline koluna sağlık canım ablacığım öpüyorum seni…

  7. bahar Aralık 1, 2009 5:07 pm #

    >çok güzel olmuşlar

  8. defneylebirlikte Aralık 1, 2009 5:10 pm #

    >maşallah canım maşallah.neler neler örmüşsün.torunun çook şanslı.Allah güle güle giymek nasip etsin…

  9. angel Aralık 1, 2009 7:33 pm #

    >gecmis bayraminiz mubarek olsun.torunlarinizla daha nice mutlu bayramlara:)))

  10. birdutmasali Aralık 2, 2009 5:27 am #

    >:))Gülcüğümm ne harika-sın.. pek şekerler.. helede tavşanlı nazar boncukluya hayran oldum :)) ne mutlu canım sana..NE MUTLU.. allah ömür sağlık bol şans versin inş.

  11. CAHİDE Aralık 2, 2009 6:02 am #

    >Sizin gibi anneanne ve babaannesi olanlara ne mutlu.Elleriniz dert görmesin hepsi birbirinden güzel olmuş…

  12. harikamutfak Aralık 3, 2009 8:23 am #

    >gül ablacım merhaba…iyisindir umarım.emeğine sağlık .hepsi çok güzeller.blogcuda yine problemler var.adresler kayıp..neyse…seni opuyorum.sağlıklı günler diliyorum..

  13. dilek hanımın mutfağı Aralık 3, 2009 11:17 am #

    >ne mutlu o torunlara ki sizin gibi büyükleri var el emeği göz nuru nede güzel olur o mini mni ayaklara sağlıkla büyüsünler slmlr

  14. lezzetlilerim Aralık 4, 2009 6:23 pm #

    >Ablacığım sen yaparsında güzel olmaz mı hiç. Ellerine sağlık, sevgiler

  15. Alime Aralık 5, 2009 1:06 am #

    >49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;http://porselendemlik.blogcu.comhttp://birdemliksohbet.blogspot.comhttp://gelibolu17.blogspot.comTarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin7 Aralık 2009 – 21 Aralık 2009Tarihleri Arasındahttp://mutfaktasanat.blogspot.comYani Ben YapacağımSiz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfenhttp://gelibolu17.blogspot.comArkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…Sevgiler

  16. derya Aralık 5, 2009 6:10 pm #

    >Ablam hepsi birbirinden harika iyigünlerde sağlıkla kullansın inşallah.Mutlu haftalar kocaman öpüyorum…

  17. Anonymous Aralık 5, 2009 11:12 pm #

    >gül'cüğüm ellerine sağlık,geçmiş bayramın kutlu olsun.güle güle giysin torunun inşallah.allah bana da o günleri göstersin,bi de ismi lazım değil birine.jale.

  18. Arzu Aralık 7, 2009 12:32 pm #

    >Çok güzel olmuşlar çok. Bayılıyorum bebekler için yapılan böyle şeylere. Torun başka oluyor dimi:) Hep öyle diyorlar ya. Güle güle giyinsin hepsi çok güzel olmuş. Ellerine emeğinize sağlık. Sevgiler…

  19. nanekokusu Aralık 8, 2009 11:41 pm #

    >merhaba canım,ellerine emeklerine sağlık ne güzellikler örmüşsün gülle gülle giysin inş. hepsi birbirinden güzel olmuş torun olunca insan dayanamıyor allah hepimize böyle güzellikler yaşatsın inş. sağlıklar diliyorum sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

  20. karakazandan Aralık 10, 2009 10:34 pm #

    >Torunun ve kizlarin cok sansli bence senin gibi hamarat anneleri var.Ablacigim ellerin dert görmesin hepsi birbirinden güzel olmus,ama ben mavi boncukluya bittim valla:)Hayirli günlerde giyer ins torun.Selamlarimla,Serap.

  21. Tuğba Aralık 19, 2009 7:30 pm #

    >ellerine sağlık hepsi çok cici olmuş bunların,hele patiklere bayıldım,anneannelik böyle işte:)anneciğim de benim kızım için bir sürü ciciler yapmıştı.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin,cicilerini sağlıcakla giysin inşaallah..ben de beklerim,sevgiler..

  22. yildiz Aralık 22, 2009 11:11 pm #

    >Ay ben bayildim bunlara.Insanin tekrar anne olasi geliyor,torunlarima yaparim ben de artik.Emegine saglik ablacigim.Facebookdaseni ariyorum ama,bulamadim.

  23. Hatay Sofrası(Şenay) Aralık 26, 2009 10:32 pm #

    >Çok güzel hepside güle güle kullansın torununuz sağlıcakla inşallah…

  24. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ Ocak 27, 2010 8:37 pm #

    >canim ne guzel olmus bebisin giysileri ellerine salik marifetli arkadasim bayildim hepside bir birinden guzel.Gule gule giysin.sevgilerimi biraktim.

  25. mutfaktakizaman Ocak 28, 2010 7:46 pm #

    >ayyyyy bunlar ne cici boyle yaaa:))bayildimm…keske bende orebilseydim bebisime:((bende istiyom:(…ellerine saglik cok tatlilar

  26. Mutfaktan mis kokular Ocak 5, 2011 8:54 pm #

    >Masallah ablam sana yaa. 10 parmaginda on marifet. Ellerine emegine saglik çok güzel örmüssün

Bir Cevap Yazın

