>KARIŞIK KIZARTMA

25 Haz

>

MALZEMELER
4 adet patlıcan
4 adet patates
7-8 adet yeşilbiber
7-8 adet dolmalık biber
SOSU
5-6 Adet domates
2 kaşık sıvıyağ
4 diş sarımsak
YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulup tuzlu suda 15 dakika kadar bekletilir,yıkanıp kurulanır kızgınyağda kızartılır. Patatesler kuşbaşı doğranır,kızartılır, biberlerin çekirdekleri çıkartılıp yıkanır küçük doğranır kızartılır, dolmalık biberlerin çekirdekleri çıkartılıp yıkanıp kızartılır.
kızartılan patlıcan, biber ve patatesler dolmalık biberlerin içlerine doldurulur üzerlerine sos dökülerek servis yapılır.
SOSUN HAZIRLANMASI
Domateslerin kabukları soyulup küçük doğranır, sarımsaklar doğranır sıvıyağda pişirilir domatesler pişince ateşten alınıp kızartmaların üzerlerine dökülür.
NOT: Hünerli eller sitesinde görüp sunumunu çok beğendiğim kızartmayı sizlerle paylaşmak istedim .
Ben sosunu herzaman hazırladığım şekilde hazırladım kızartmayı bu sosla çok seviyoruz .

10 Yanıt to “>KARIŞIK KIZARTMA”

  1. Aylin Haziran 26, 2010 8:01 am #

    >ellerine sağlık:)bunun adına karışık kızarma demen hakzılık olmuş bence bunun adı olsa olsa kızartma şöleni felan olur:))

  2. Baharcicegi Haziran 26, 2010 12:52 pm #

    >kilo yapmasa hergün bikmadan yerim,ayda bir yedigim icin suanda tabagi oldugu gibi yerdim ,ellerine saglik ablacim midem doymasada gözüm doydusicacik sevgilerimle cok öpüyorum

  3. Huriye Haziran 27, 2010 1:09 pm #

    >Ellerine saglik ablacim kizartma çok lezzetli olur ah bir de amasi olmazsa:))opuyorum seni sevgiler.

  4. KİZHATCE Haziran 29, 2010 7:58 pm #

    >elinize sağlık,sevgiler…

  5. anneminkiziyim Temmuz 3, 2010 7:00 pm #

    >Canim merhabalar ellerine saglik, nefis olmuslar. Kizartma harika oluoyor, sabah kahvaltisinda da harika gider, sevgiler…

  6. nanekokusu Temmuz 4, 2010 1:08 am #

    >günaydın arkadaşım,kızartma sevilmezmi ben hep fırında yapıyorum çokta güel oluyor tavsiye ederim ellerine sağlık güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle kocaman öpüyorum selam ve sevgilerimi yolluyorum..

  7. hunerlieller Temmuz 4, 2010 7:52 am #

    >pek lezzetli görünüyor kızartma ..ellerinize saglık..afiyetler olsun…

  8. derya Temmuz 8, 2010 9:06 am #

    >Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

  9. NEŞELİ GÜNLER Temmuz 8, 2010 11:39 am #

    >MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN . BU ANLAMLI GECEYİ LAYIKIYLA DEGERLENDİRMEK DİLEĞİYLE..DUALARDA BULUŞALIM:))SEVGİLER

  10. Baharcicegi Temmuz 8, 2010 12:52 pm #

    >Ablacim kandilin mubarek olsun dualarin kabul olsun, dualarina bu kardesinide eklermisincok öpüyorum

Bir Cevap Yazın

