>BAMYA KIZARTMASI

23 Tem

>


MALZEMELER

1/2 Kilo bamya
1 su bardağı un
1 şişe maden suyu
Tuz
YAPILIŞI
Bamya ayıklanıp, yıkanır, tuzlu limonlu suda haşlanır, ayrıca başka bir kaba koyduğumuz una batırılır sonra ,Un, madensuyu, tuz karıştırılır, bamyalar bu karışıma batırılıp kızgınyağda kızartılır.
SOSU
250 gram yoğurt
3 dilim ekmek içi ufalanmış
2 diş sarımak
1 çay bardağı ceviz içi
YAPILIŞI
Sosu için yoğurt, dövülmüş ceviz içi ve sarımsaklar, ufalanmış ekmek, hepsi karıştırılıp bir sos hazırlanır kızartılan bamyalar bu sosa batırılıp sıcak olarak yenir .

NOT: BÜYÜK BOY BAMYA TERCİH EDİLMELİ PAZARLARDA ÖZEL OLARAK SATILIYOR AFİYET OLSUN ÇITIR ÇITIR NEFİS BİR YEMEK

11 Yanıt to “>BAMYA KIZARTMASI”

  1. YEMEK VAKTİ AYLİN Temmuz 23, 2010 7:36 am #

    >oo ellerinize sağlık tam sevdiğim gibi gördüğüm en güzel bamya kızartması desem abartmış olmam sanırım

  2. derya Temmuz 23, 2010 8:42 am #

    >Canım ablam hayırlı cumalar ellerine sağlık harika görünüyor.Kucak dolusu sevgilerimi yolluyor ve öpüyorum…

  3. nesrin Temmuz 23, 2010 8:44 am #

    >Ellerinize saglik. Hic duymadigim bir tarifti. Sevgiler…

  4. nanekokusu Temmuz 23, 2010 2:46 pm #

    >merhaba canım arkadaşım,şuanda memlekete yazlıkta bu güzel tarife gıptayla bakıyorum ne güzelbir tarif bayıldım bamya sevdiğim yemeklerden en kısa zamanda böyle deniyecem ellerine sağlık afiyetle inşallah sevgi ve selamlarımla kocaman öpüyorum..

  5. Baharcicegi Temmuz 23, 2010 3:43 pm #

    >Bende ilk defa gördüm,bamya kizarmasi citir citir olmusAblacim burda böyle taze bamya bulmak cok zor olsaydi hemen denerdim hayirli bereketli cumalar

  6. oznurunelemekleri Temmuz 23, 2010 8:12 pm #

    >hımmm ellerine sağlık canım kızartmalarımıza yenı bir lezzet kattı sevgilerimle

  7. MUTFAKISTAN Temmuz 24, 2010 6:31 pm #

    >ELLERINE SAGLIK CANIM SUPER GORUNUYORSEVGILER

  8. birdutmasali Temmuz 25, 2010 1:25 pm #

    >eline sağlık Gülcüğüm.iyi pazarlar- sevgiler.

  9. Fuat Gencal Temmuz 26, 2010 6:06 am #

    >Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.Saygılarımla.

  10. ÖZGÜLÜN TARİFLERİ Temmuz 29, 2010 12:23 pm #

    >canim arkadaim ilk defa gordum bamya kizatmasini harika horunuyor mutlaka deneyecegim..soda ve un karisimi soslu tarifini midye tava olarak denemistim ve halende yapiyorum..nefisss elerine saglik benim marifetli arkadasim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

  11. mintininmutfağı Ekim 31, 2010 6:35 pm #

    >sevgili gül ablacım ne cici bir tarif böyle.bu lezzete uzak olmaman ne güzel.yazın bir de bu şekilde denemek istiyorum nasip olursa.balık kızartmasına benzettim ben.değişik ve leziz.ellerine sağlık…

Bir Cevap Yazın

