>MISIR UNLU PATLICAN VE FASULYE KIZARTMASI

22 Eyl

>

MALZEMELER
Patlıcan
Fasulye
Mısır unu
Tuz
YAPILIŞI
Patlıcanlar alacalı soyulur, kopartılmadan boyuna dilimlenir, kaynayan tuzlu suda haşlanır, süzülerek kurulanır, mısır ununa iyice bulanır , teflon tavaya çok az sıvı yağ konulur, patlıcanlar dizilir, altı kızarınca ters yüz edilip diğer tarafıda kızarınca servis tabağına alınıp sıcak sıcak servis yapılır.Fasulyeler ayıklanıp yıkanıp haşlanır , suyu süzülür ,mısır ununa bulanarak aynı patlıcanlar gibi kızartılır .

9 Yanıt to “>MISIR UNLU PATLICAN VE FASULYE KIZARTMASI”

  1. Gülcan Eylül 22, 2010 7:33 pm #

    >ay görünce bayıldım ben bunlara patlıcan kızarmasını bende yapmıştım.fasulye kızartmasınıda ama yumurtalı biliyorum.eşimin memleketinde çok yaparlar.ellerine sağlık.muhteşem olmuşlar.

  2. Baharcicegi Eylül 22, 2010 9:30 pm #

    >Patlicani görmüstüm misir unuyla kizartildigini fasulyeyi ilk görüyorum tadini merak ettim üstüne yogurtla nasil olurki,ablacim elleirine sagli citir citir kahvaltida 5 caylarin yanina nefis gider

  3. derya Eylül 23, 2010 7:49 am #

    >Canım ablam ellerine sağlık enfesolmuşlar.Kocaman öpüyorum.

  4. Sevil Eylül 23, 2010 8:53 am #

    >ablacım ellerine sağlık bende inş. en kısa zamanda deneyeceğim afiyet bal olsunsevgiler

  5. Gönülünce Eylül 23, 2010 10:20 am #

    >Değişik ama çok güzel olmuş kızartmalar yoğurt ile hımmm nefis olur…Ellerine sağlık ablacığım…Sevgiler…

  6. hdidem95 Eylül 23, 2010 5:17 pm #

    >hiç görmemiştim ne değişik ablacım fasulye kızartması denemek lazım ellerine sağlık afiyetler olsun öptüm sevgiler

  7. KİZHATCE Eylül 25, 2010 9:11 pm #

    >eline sağlık arkadaşım ,çok sevdiğim bir lezzet,sevgiler….

  8. defneylebirlikte Eylül 28, 2010 6:51 pm #

    >bildiğim tanıdığım bir lezzet gül abla.ellerine sağlık.sevgiler…

  9. sarımutfak-hande Eylül 29, 2010 7:59 am #

    >hiç denemedim denemem lazım ellerine sağlık gülüm

Bir Cevap Yazın

