>KURU BAKLAVA

20 Eki

>

MALZEMELER
9 adet baklavalık yufka
9 kaşık toz şeker
6 kaşık tahin(tarifin aslında 9 kaşık ben 6 kaşık kullandım)
9 kaşık ceviz
100 gram tereyağ (eritilimiş)
 YAPILIŞI
Yufkanın bir tanesi masaya serilir, üzerine eritilimiş tereyağ fırçayla hertarafına gelecek şeklde sürülür, ikinci yufka serilir oda aynı şekilde yağlanır, üçüncü yufkada serilir ,yağlanır üzerine 2 kaşık tahin sürülür, 3 kaşık toz şeker serpilir, 3 kaşık ceviz serpilir, çok sıkı olmayacak şekilde rulo yapılır, verev kesilir tepsiye yağlı kağıt sererek yerleştirilir, diğer yufkalarda aynı işlem uygulanır,kalan yağımız üzerlerine sürülür ısıtılmış 180 derce fırında pişirilir .NOT : SEVGİLİ BİRSENCENİN TARİFİ BEN TAHİNİNİ AZALTIM
Ağızda dağılan harika bir tarif

17 Yanıt to “>KURU BAKLAVA”

  1. ''ZezZenin Sepeti'' Ekim 20, 2010 5:44 pm #

    >ellerinize saglık. sevgiler.

  2. derya Ekim 20, 2010 5:56 pm #

    >Ablacım bayılırım bende dün yaptım yayınlanmayı bekliyor ellerine sağlık öpüyorum.

  3. DATLIM Ekim 20, 2010 6:26 pm #

    >ellerinize sağlık :)çok hoş görünüyor

  4. yeşim Ekim 20, 2010 7:29 pm #

    >nefis görünüyor mutlaka deneyeceğim.eline sağlık canım.hayırlı akşamlar.sevgiler…

  5. Gülcan Ekim 20, 2010 8:12 pm #

    >ben kuru falan anlamam gayet güzel olmuş elinize sağlık.

  6. papatya68 Ekim 20, 2010 8:21 pm #

    >hayırlı geceler Gül hanımcığım tatlı nefis olmuş kıyır kıyır ellerine sağlık bende ne zamandır denemek istiyorum şimdi seninkini görünce iyice canım çekti.))ayrıca ödülün hayırlı olsun birinci olmana hiç şaşırmadım gönderdiğin tatlıların hepsi birbirinden güzeldi maşaallah sevgiyle kal

  7. yemekaski.com seçil Ekim 20, 2010 8:47 pm #

    >ellerinize sağlık.. bir kere bende denemiştim.. bidaha fırsatım olmadı.. güzel bi tat..

  8. Baharcicegi Ekim 20, 2010 8:51 pm #

    >citir citir nefis olmus icindeki tahinin aromasi enfes bir aroma katmistir tatliya misafirin olmak isterdim ellerine saglik ablacim

  9. lezzetlilerim Ekim 21, 2010 6:25 am #

    >Tatlısından daha çok severim böylesini ellerine sağlık ablacım. sevgiler.

  10. sarımutfak-hande Ekim 21, 2010 7:44 am #

    >ailecek bayılırız kolay ve lezizidirellerine sağlık çok güzel olmuş canım

  11. sarımutfak-hande Ekim 21, 2010 7:44 am #

    >ailecek bayılırız kolay ve lezizidirellerine sağlık çok güzel olmuş canım

  12. Gülcan Ekim 21, 2010 2:58 pm #

    >gülüm istediğin balık olsun yeterki senin.

  13. Gönülünce Ekim 21, 2010 7:45 pm #

    >Aynı lezzeti arkadaşımda milföy ile yedim harika oluyor gerçekten…Ellerinize emeklerinize sağlık…Sevgiler…

  14. KİZHATCE Ekim 21, 2010 8:40 pm #

    >elinize sağlık,ayrıca yarışmadaki başarınızdan dolayı kutluyorum,hediyenizi güle güle kullanın,tariflerinizi çok beğeniyorum,sevgiler…

  15. hdidem95 Ekim 22, 2010 8:38 pm #

    >ablam ellerine sağlık denenecek bir tarif olmuş afiyetler olsun öptüm sevgiler

  16. papatya68 Ekim 23, 2010 4:38 am #

    >selamGül hanımcığım bloğuma bir uğrarmısın sana bir ödülüm var alırsan sevinirim:)sevgiler

  17. Tespih Taneleri... Ekim 23, 2010 4:28 pm #

    >Ellerine saglik nefis gorunuyor,sahsen cokta severim.bir gun cesaretimi toplayip yapacagim insallah…:)) Sevgilerimle

Bir Yanıt Bırakın

