>YARIŞMA ÖDÜLÜM

20 Eki

>


ARKADAŞLAR
Bu ayın ekim ayının 10 unda blogcuda 4 senem bitti 5 seneye girdim sizlerle çok güzel paylaşımlarda bulunduk iyi kötü günlerimizi birlikte yaşadık, sevincimizide, üzüntülerimizide yürekten paylaştık
inşallah uzun seneler hep güzel günleri birlikte paylaşmak nasip olur sizleri  çok seviyorum .
HAMARAT ABLA TATLI YİYLİM TATLI YARIŞALIM DA BU TATLIMLA BİRİNCİ OLDUM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM RESİMDEKİ ÖDÜLÜM
8 Yanıt to “>YARIŞMA ÖDÜLÜM”

  1. derya Ekim 20, 2010 12:40 pm #

    >Ablammm çok sevindim hediyeni iyigünlerde kullan öpüyorum.

  2. sarımutfak-hande Ekim 20, 2010 12:49 pm #

    >tebrik ederim canımharika olmuş ellerine sağlık hediyenide güle güle kullansevgiler

  3. yeşim Ekim 20, 2010 1:33 pm #

    >tebrik ediyorum gülcüm.daha nice başarılara.hediyeni iyi günlerde kullan canım.sevgiler…

  4. Hülya Ekim 20, 2010 1:49 pm #

    >Arkadasım nefıs gozukuyor! Ellerıne saglık, hedıyenıde gule gule kullan : )

  5. Hesna Ekim 20, 2010 1:51 pm #

    >Gül Hanımcığım MerhabaBloğunuzla ve sizinle daha nice uzun yıllar birlikte oluruz umarım. Tatlı enfes görünüyor Birinciliği kesinlikle haketmiş eline sağlık.Tekrar tebrik edip öpüyorum.Hesna

  6. Gülcan Ekim 20, 2010 2:16 pm #

    >nice senelere diyorum hepbirlikte inşallah.hediyenizi iyi günlerde kullanın.

  7. Baharcicegi Ekim 20, 2010 8:53 pm #

    >hediyeni iyi günlerde kullan ablacim,haketmistin eger birinci olmasaydin hakkin yenmis olurdu bu kadar güzel tatlilardan sonracok öpüyorum

  8. Bayram Kombesi Ekim 27, 2010 7:24 am #

    >Hayirli ugurlu olsun, daha nice yarismalarda derece alman dilegi ile.

Bir Cevap Yazın

