>MİLFÖYLÜ DONDURMALI VOLOVANLAR

1 Kas

>

Bu tarifimi sevgili Gülo annenin milföy etkinligine gönderiyorum
MALZEMELER
20 adet milföy hamuru
İçini istediğiniz şekilde hazırlayabilirsiniz ben dondurma ile doldurdum krem ole, olabilir puding, olabilir,  veya elmayı rendeleyip şekerle birlikte  hafif pişirip  içine tarçın, ceviz, üzüm, ekleyerek  doldurulabilirsiniz  ,muhallebi hazırlayabilirsiniz,  seçenekler sizin arzunuza göre değişebiir
YAPILIŞI

Milföyler bir su bardağıyla yuvarlak kesilir, on tanesi tekrar küçük çay bardağıyla ortadan kesilir, üst üste konur,(kenarlarından çıkan parçalarda pişrilecek) ısıtılmış fırında pişirilir, soğuyunca iç malzemesi konulur,  kenarlarından çıkan parçaları ufalayarak  hazırladığımız milföylerin üzerlerine ilave edilir hazırlanan sos dökülerek servis yapılır .Ortalardan çıkan küçük yuvarlakların içlerinide doldurabilirsiniz

11 Yanıt to “>MİLFÖYLÜ DONDURMALI VOLOVANLAR”

  1. derya Kasım 1, 2010 7:35 pm #

    >Ablacım ellerine sağlık çok cicilerenfes olsada yesem öpüyorum.

  2. Anonymous Kasım 1, 2010 8:07 pm #

    >Sevgili Gülcüğüm,bıraktığın tüm sevgi dolu yorumlara çokk teşekkür ederim.tarifin ne kadar güzel.afiyetle ellerine sağlık canım.

  3. umutluhayat Kasım 1, 2010 8:35 pm #

    >çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

  4. Baharcicegi Kasım 1, 2010 10:15 pm #

    >Burda hazir satiliyor volovonlar,ben biraz tembellik yapsam yarin alsam da bu nefis citirlardan hemencik yapsam,ama taze elinde yapmanin lezzeti baska olur tabikiElline saglik ablacim artik hizina yetisemiyorum masallah tarifler arka arkaya öpüyorum saglikli bereketli bir hafta diliyorum

  5. birdutmasali Kasım 2, 2010 6:00 am #

    >Sevgili Gülcüğüm,bıraktığın tüm sevgi dolu yorumlara çokk teşekkür ederim.tarifin ne kadar güzel ve şık hazırlanmış,afiyetle, ellerine sağlık canım.

  6. GÜLOANNE Kasım 2, 2010 6:52 am #

    >Arkadaşım tarifinizi aldım çok teşekkür ederimEtkinliği desteklemeniz ve katılımınızdan dolayı yüreğinize ve emeğinize sağlık sevgiler öptüm

  7. KİZHATCE Kasım 2, 2010 11:01 am #

    >eline sağlık arkadaşım nefis görünüyor,sevgiler…

  8. defneylebirlikte Kasım 3, 2010 6:17 pm #

    >ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR CANIM.OLSA DA YESEM DEDİRTİYOR…ELLERİNE SAĞLIK…

  9. Huriye Kasım 4, 2010 11:21 am #

    >Sevgili Gül ablacim evet biraz rahatsizliklar geçirdim azda olsa devam ediyor ama buna da sükürler olsun,insallah sende iyisindir,ne güzel bir lezzet sunmussun harika görünüyor muhtesem sunumuyla ellerine saglik,öpüyorum seni kocaman.

  10. Cafe Pepela Kasım 4, 2010 12:35 pm #

    >Ablacığım tariflerin pek leziz!Ellerine,gönlüne sağlık.Dondurmayı milföye de bayıldım:)Kalbi selamlarımla

  11. mintininmutfağı Kasım 4, 2010 9:53 pm #

    >ablacığım ellerine sağlık.yine oldukça değişik bir sunum ve lezzetin altına imzanı atmışsın.ellerine sağlık.sevgili güloannemizin etkinliğine yakışacak lezzette olmuş.bal ablam benim.sevgiler minticiğinden…

Bir Cevap Yazın

