>ÖDÜL

1 Ara

>


HOŞGELDİNİİİİİİZ:)
SEVGİLİ ARKADAŞIM

BU GÜZEL BLOG OSCAR ÖDÜLÜNÜ BANA LAYIK GÖRÜP GÖNDERMİŞ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR VE ÖDÜLÜMÜ ALIP ARKADAŞIMI HERZAMAN SEVGİYLE ANMAK ÜZERE BÜYÜK BİR ÖZENLE SAKLAYACAĞIM

BENDE  BU GÜZEL ÖDÜLÜ  SENELERDİR BİRLİKTE EMEK VERİP YAPTIKLARIMIZI PAYLAŞTIĞIMIZ BÜTÜN ARKADAŞLARIMA HEDİYE EDİYORUM .

ARKADAŞLAR SİZLERDEN BİR ÇOK MİM VE ÖDÜL 
 ALIYORUM ÇOK TEŞEKKÜRLER BU GÜZEL ÖDÜLVE MİMLER İÇİN AMA CEVAPLAYAMADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYORUM BENİM TANSİYON VE ROMATİZMAL BİR RAHATSIZLIĞIM VAR  BU YÜZÜNDEN GÖZLERİMDE BÜYÜK SORUN YAŞIYORUM CEVAPLARKEN UZUN SÜRE EKRANA BAKMAM GEREKTİĞİNDEN TARİFLERİMİ YAZARKENDE ARKADAŞLAR GİBİ UZUN YAZAMIYORUM BU YÜZDEN SİZLERDEN KUSURUMA BAKMAMANIZI RİCA EDİYORUM SEVGİLER

3 Yanıt to “>ÖDÜL”

  1. anneminkızıyım Aralık 1, 2010 6:44 am #

    >Canim Gülcügüm, allah sifalik saglik versin. Bol bol su ic, benimde ekrana bakinca gözlerimde sorun var, ama cok su icip arada yüzü yikamak iyi geliyor, gecmis olsun canim.Tatlinin irmik kisminda hic seker yok evet haklisin, sadece vanilya sekeri ile tatlinaniyor, onun icinde cok hafif ve saglikli, denersen begeneceginden eminim, sevgilerimle….

  2. disal Aralık 1, 2010 5:15 pm #

    >sağlık çok önemli…tabiki zarar veriyorsa çok bakmaman çok iyi..çok geçmiş olsun…tebrikler ödülün için…

  3. annemineli Aralık 2, 2010 12:34 pm #

    >Merhaba, ödülün hayırlı olsun, sağlıgın daha önemli, biz gelir yorum bırakırız…sevgilerrrr…öptüm….

Bir Cevap Yazın

