>MANTAR MANTISI

4 Ara

>

 MALZEMELER
500 gram mantar
yarım limon
2 kaşık galeta unu
2 yumurta
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak
2 kaşık tereyağ
pulbiber veya salça
YAPILIŞI
Mantarlar yıkanır kaynayan limonlu suda 5 dakika haşlanır, yumurtalar kırılır içine 2 yemek kaşığı galeta unu katılıp iyice çırpılır mantarlar bu sosa batırılıp yağda kızartılır.Üzerlerine sarımsaklı yoğurt dökülür eritilen tereyağa  pulbiber  veya salça ilave edilir ,yoğurtlu mantarın üzerine gezdirilip servis yapılır.
servis yapılır .
NOT:YEMEKTEYİZ PROGRAMINDA YAPILMIŞTI BİZ ÇOK BEĞENDİK SIK SIK YAPIYORUM DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

12 Yanıt to “>MANTAR MANTISI”

  1. defneylebirlikte Aralık 4, 2010 8:11 pm #

    >gül ablacığım ilk fırsatta yapacağım inşallah..çok şahane görünüyor…

  2. Gülcan Aralık 4, 2010 8:47 pm #

    >ELLERİNİZE SAĞLIK.HARİKA GÖZÜKÜYOR.HAYIRLI GECELER.

  3. Pastane'den Aralık 4, 2010 9:34 pm #

    >mantar sevenler için özelliklede benim için denenmesi gereken bir tarifellerine sağlık

  4. umutluhayat Aralık 4, 2010 9:40 pm #

    >çok güzel ve hafif bir tarif ellerinize sağlık

  5. GÜLOANNE Aralık 4, 2010 9:45 pm #

    >ellerine sğlık bende çok sık yaparım ama benim yapılışım daha farklı

  6. nanekokusu Aralık 5, 2010 1:34 am #

    >günaydım sevgili arkadaşım,ellerine sağlık mantarı hiç bu şekilde düşünmemiştim ne güzel olmuş sarımsaklı yoğutla mutlaka deniyecem sevgi ve selamlarımı bırakıyorum

  7. Nurcan'dan Tarifler Aralık 5, 2010 9:00 am #

    >çok değişik geldi bana da bende denemek istiyorum.teşekkürler tarif için..

  8. Baharcicegi Aralık 5, 2010 11:22 am #

    >Bende yemekteyizde gördügümden beri deneyecegim hala deneyecegim manti görünümünde nefis görünüyor eline saglik ablacim

  9. Keskinli,Ikizlerinannesi Aralık 5, 2010 4:18 pm #

    >bende gördükten sonra yapar oldum gercekten süper bir lezzet ellerine saglik ablcim sevgiler…

  10. Anonymous Aralık 5, 2010 9:17 pm #

    >canim gercekten cok nefis gorunuyormantari yogurtla hic denememistimhafta sonu bende yaparim insallahsevgilerimle tulay

  11. HASRET Aralık 5, 2010 10:58 pm #

    >HERKESE DUYURULUR : KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik – 05 Ocak) , herkes davetlimdir.. Katilirsan sevinirim ;).. sicacik sevgilerimle..

  12. Huriye Aralık 6, 2010 12:24 am #

    >çok hos bir tarif ablacim,notunu alicam degisik geldi bu sekil,ellerine saglik,sevgiler benden.

Bir Cevap Yazın

