>TEKİR TAVA

12 Ara

>TEKİR TAVA

Herzaman buğulamasını yaptığım tekiri bu sefer az yağda unlayıp (hamsi gibi ) kızarttım, çok nefisti kızartma sevenler  mutlaka denesinler.

6 Yanıt to “>TEKİR TAVA”

  1. umutluhayat Aralık 12, 2010 12:57 pm #

    >gerçekten harika görünüyor.ellerine sağlık gülcüm.

  2. papatya68 Aralık 12, 2010 1:43 pm #

    >Afiyet olsun Gül hanımcığım ellerine sağlık salataların da hem şık hem leziz olmuşlar sevgiyle kal

  3. GÜLOANNE Aralık 12, 2010 3:58 pm #

    >Balığı çok severim hele taze tekirinde tadına doyulmaz ellerine yüreğine sağlık afiyet olsun arkadaşım

  4. feray Aralık 12, 2010 4:35 pm #

    >Gül canım benim ellerine saülık. Balık sevmeyen benim bile canım çekti.Öpüyorum kocaman..

  5. Nurcan'dan Tarifler Aralık 12, 2010 7:54 pm #

    >ellerine sağlık balığa bayılırım.

  6. derya Aralık 12, 2010 8:23 pm #

    >Canım ablam iyi akşamlar tekir tava nasıl karnımı acıktırdı ellerine sağlık.Etkinlik mailini ve telefonlarımıyolladım kocaman öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

