>ETKİNLİKLER

28 Ara

>

Ergül Baykaran Çocuk Esirgeme Kurumu İçin -Atkı-Bere- Kampanyası İÇİN HAZIRLAYIP YOLLADIĞIM ÖRGÜLERİM ZAMAN ÇOK KISAYDI GÖZÜMDEDE SAĞLIK SORUNU YAŞIYORUM İNŞALLAH BİR DAHAKİ SEFER DAHA GÜZELLERİNİ HAZIRLAMAK KISMET OLUR BU GÜZEL ETKİNLİĞİ HAZIRLAYAN ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜRLER (KATILIM AZ OLDUĞU İÇİN SÜRE UZATILMIŞ KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARA ADRES VEREBİLİRİM  )

 SEVGİLİ   Deryanın HAZIRLAMIŞ OLDUĞU HEDİYELEŞME EKİNLİĞİNDE
ARKADAŞIM ÇEKİLİŞTE BANA ÇIKMIŞTI MUTFAKTA SEVDİKLERİYLE BİRLİKTE KAHVALTI YAPARKEN  BENİ ANACAĞI BİR MASA ÖRTÜSÜ VE KENDİ ELİMLE HAZIRLADIĞIM PEÇETELİKLERİ GÖNDERDİM KÜÇÜK BİR HEDİYE AMA UMARIM BEĞENMİŞTİR .

25 Yanıt to “>ETKİNLİKLER”

  1. birdutmasali Aralık 28, 2010 7:32 pm #

    >deryamız adı gibi okadar derin bir gönüle sahipki, onun için bir hatır ömre değerdir gülcüğüm. çok zarif bir hazırlık olmuş,ellerine sağlık canım. iyi günlerde sağlıkla kullansın.

  2. **kalpkurabiye**deniz** Aralık 28, 2010 7:47 pm #

    >çok şık hediyeler kullanıcak arkadaşımız çok beğenecek kesinlikle:)

  3. narcicegirengi Aralık 28, 2010 9:35 pm #

    >Ne kadar da sirin olmuslarr:) Harika… Cok zarif bir hediye.. Iyi gunlerde kullanilsin insallah,sevgilerimle

  4. feray Aralık 28, 2010 10:34 pm #

    >ELEMEĞİ GÖZ NURUNUN KÜÇÜĞÜ OLURMU HİÇ CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK.

  5. ham ham ev yemekleri Aralık 29, 2010 6:31 am #

    >Bayıldım peteçeliklere ellerinize sağlık çok zarif bir hediye ..

  6. sevda Aralık 29, 2010 8:32 am #

    >peçetelikler okadar güzel duruyorki bayıldım görünce.sahibi olan arkadaş güzel günlerden kullansın inşallah.sevgiler.

  7. Gülcan Aralık 29, 2010 9:42 am #

    >ayyyy çok şık ve kibarlar bayıldım elinize sağlık.

  8. hunerlieller Aralık 29, 2010 10:34 am #

    >eline emegine saglık arkadaşım.pek güzel olmuşlar.kullanan arkadaşa hayırlı olsun.

  9. derya Aralık 29, 2010 11:05 am #

    >Canım ablam yüreğine,ellerine,emeğine sağlık.Ne kadar zarif benim peçeteliklerimden kat kat güzel masa örtüsüde süper.Eminim bayılacaktır kocaman öpüyorum.

  10. çeşnici Handan Aralık 29, 2010 2:39 pm #

    >Çok şık ve kullanışlı olmuşlar. Ellerine sağlık. Sahibi güzel günlerde kullanır inşallah. Sevgiler.

  11. yildiz Aralık 29, 2010 10:09 pm #

    >Gül Ablaaa,ben de aynisindan istiyorum…Yaaa ben bu hediyelesme olayini cok kiskaniyorum yaaa…Biz gurbettekiler katilamiyoruzzz2011 yilinin sana ve sevdiklerine saglik,huzur getirmesi dilegiyle sevgiyle ve dostca kal Ablacigimmm

  12. balpare Aralık 30, 2010 10:44 am #

    >çok şıkmış çok beğendim.ellerine sağlık canım..güle güle kullansın..

  13. derya Aralık 30, 2010 12:44 pm #

    >Canım ablam en sevdiğim renklerde örmüşsün ellerine,yüreğine sağlık.Rabbim sana sağlıklı,huzurluuzun ömürler versin.Aklım harika peçeteliklerde kaldı.Çiğdem hanım çok şanslı kendisine yorum bıraktımama dönmedi.Kocaman kocaman öpüyorum can ablam….

  14. mintininmutfağı Aralık 30, 2010 3:36 pm #

    >gül ablacım sana yepyeni bir yıl,ve bu yılda gönlünce güzellikler diliyorum…yeni yılını şimdiden kutluyorum…sevgi ve selamlar bal ablam…

  15. Hale Aralık 30, 2010 5:29 pm #

    >Cok guzel gorunuyorlar hatta sizden siparis bile vermek isterim, fiyat listesi cikartirsaniz cok guzel olur.

  16. **kalpkurabiye**deniz** Aralık 30, 2010 10:57 pm #

    >mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)Deniz GÜNEŞ.

  17. yeşim Aralık 31, 2010 8:33 am #

    >canım benimhayırlı,mutlu ,sağlıklı bir yıl sizin ve tüm sevdiklerinizin olsun.nice mutlu senelere….sevgilerimle…

  18. derya Aralık 31, 2010 10:30 am #

    >Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

  19. feray Aralık 31, 2010 10:59 am #

    >Gülcüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum.Sevgilerimle..

  20. kelebeklisaniyeler Aralık 31, 2010 11:37 am #

    >Ablacim atki ve bere sahane ben beceremem ama yapanlara çok özenirim eline gôzüne zevkine saglik masallah marifetli ablam harikasin…peçetelikler de çok siriiin ama inanilmaz begendim ne diyeyim emegine saglik…Yeni yilin kutlu olsun saglik ve mutluluk dilerim,ailenle sevdiklerinle geçirecegin nice yillar dilerim öpüyorum ablam.

  21. özlem Aralık 31, 2010 11:47 am #

    >yeni yılınızı kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim

  22. disal Aralık 31, 2010 12:06 pm #

    >çok güzel bir hediye olmuş….el emeği gibisi varmı:)

  23. Sevil Aralık 31, 2010 3:07 pm #

    >ayy ablacım peçeteliklere bayıldım bayıldım ellerine sağlık şahane olmuş canım ablam Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Dün rüya yarın hayaldir… Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin… Yeni yılınız kutlu olsun ..!! Mutlu Yıllar…

  24. balpare Aralık 31, 2010 3:11 pm #

    >nice güzel senelere inşAllah..yeni yılın kutlu olsun canım…

  25. makcig Ocak 5, 2011 2:41 pm #

    >Geç kaldığım için çok özür diliyorum.Hediyelerimi aldım.Beğenmek ne kelime bayıldım.Çok teşekkür ederim.Ellerinize ve yüreğinize sağlık.Şehr-i Bursa'dan sevgiler….

Bir Cevap Yazın

