>ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM

20 Oca

>

ŞEKER HAMURULU KURABİYELERİM
Şeker hamurunu ne zamandır yapmayı düşünüyordum ama cesaret edememiştim sevgili

  kardeşim yapınca cesaret geldi bende denedim ilk defa yaptığım için hataları vardır mutlaka ama çok zevkli olduğunu söyleye bilirim
BEN bimden haribonun marshmelow’dan aldım  SEVGİLİ Dileğin tarifini aynen kopyaladım


http://ayseyaman.blogspot.com/2007/12/marshmallowlu-eker-hamuru-yapm-ve-dnya_11.html
 denemek isteyenler verdiğim linkten bakabilirler.
KURABİYE İÇİN MALZEMELER:
yarım pk yumuşak margarin
yarım bardak pudra şekeri
1 yumurta
yarım pk kabartma tozu
2 bardak un
vanilya yada tarçın
şeker hamurunu yapıştırmak için biraz bal
1 paket marshmelow
pudra şekeri
verdiğim linkteki tarife göre şeker hamurunu bir gece önceden yapıp streçledim ve oda ısısnda beklettim.Ertesi gün kurabiye hamurunu yapıp unladığım zeminde merdane ile açıp incelttim ve kurabiye kalıplarıyla kestim 10 dk fırınlayıp soğuttum,şeker hamurlarını da aynı kalıplarla kesip bal ile yapıştırdım.

13 Yanıt to “>ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM”

  1. sevda Ocak 21, 2011 7:34 am #

    >bence hiçte acemice değil arkadaşım.çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık.hayırlı cumalar diliyorum.

  2. xcelis Ocak 21, 2011 7:41 am #

    >Wowww.Çok süperişko olmuş bunlar yemeğe kıyılmaz yaa.Ellerinize sağlık

  3. Gönülünce Ocak 21, 2011 10:02 am #

    >Ben çok beğendim harika olmuşlar…Dilek arkadaşımıza söylemişdim sizede söylüyorum bu şeker hamurlu kurabiyelerin zevkini alan bırakamıyor…Harika olmuşlar ellerinize emeklerinize sağlık…Sevgiler…

  4. **kalpkurabiye**deniz** Ocak 21, 2011 10:55 am #

    >acemice olduğuna bende katılmıyorum çok şirin olmuşlar:)emeklerinize sağlık:))

  5. çeşnici Handan Ocak 21, 2011 3:36 pm #

    >Hepsi çok şeker ve usta işi olmuşlar. Ellerine sağlık.

  6. ham ham ev yemekleri Ocak 21, 2011 6:22 pm #

    >Ellerinize sağlık acemi haliniz buysa ustalığınızı düşünemiyorum… sevgiler..

  7. Dilekkmutfakta Ocak 21, 2011 8:50 pm #

    >Ablacım harikalar yaratmışsın,benim yaptıklarım bunların yanından geçmez:)))))çok güzeller ellerine emeğine sağlık,sevgiler…

  8. Anonymous Ocak 22, 2011 12:59 am #

    >Cıvıl cıvıl olmuş,renkleri çok güzel ayarlamışsın bence ellerine sağlık canım.Yiyenlere de afiyet olsun tabiii :))CEVVER

  9. nanekokusu Ocak 22, 2011 9:21 pm #

    >ellerine sağlık arkadaşım bende denemeğe korkuyorum bana biraz cesaretmi verdin denemeğe değer bence harika bir kurabiye olmuş emeğine sağlık kucak dolusu selamlar sevgiler…

  10. Pastane'den Ocak 22, 2011 10:04 pm #

    >oo süper olmuşellerine sağlık arkadaşımşeker hamuruna bi kere bulaşınca bırakamazsın çalışması çok keyifli bir malzeme

  11. ceren_do Ocak 25, 2011 1:24 pm #

    >Siteniz çok güzel ve faydalı.. lezzetli yemek tarifleri için linke tıklayabilirsiniz. ******Lezzetli Yemek Tarifleri*******

  12. Nilüfer Mart 16, 2013 7:26 pm #

    Gül hanım merhaba iki gündür sitenizden çıkamadım çok beğendim ellerinize sağlık. Oğlumun iki yaş doğumgünü için sizin kurabiyelerden yapacağım, ama kafam karıştı lütfen cevap verirmisimiz; marsmelow renk renk oluyor bildiğim kadarıyla siz renklerine göre ayırıp ayrı ayrımı hamur yaptınız yani kaç paket almam gerekiyor değişik renkler elde etmek için yada gıda boyasımı kullandınız. Heyecanla sizden haber bekliyorum sevgiler:)

    • gulunmutfagi Mart 17, 2013 12:24 am #

      nilüfer hanım merhaba marşmellovlar renkli oluyor ama pembe ve beyaz oluyor onları 2 ye ayırıp beyazları ayrı renklileri ayrı hazırlıyacaksınızmesela marşmellov 200 gramsa pudra şekerinide 400 gram koyacaksınız pembeyi kırmızı yaparsınız borda yaparsınız diğer beyazı istediğiniz renkte gıda boyası ile renklendirebilirsiniz kolay gelsin benim bu bloğum aktif değil sizi diğer bloğum http://dogada.blogspot.com gülün mutfağına beklerim orada daha aktif yazılarım var

Bir Cevap Yazın

