>MİLFÖYDE TAVUK

1 Şub

>

MALZEMELER
1 Adet tavuk
3 adet soğan
1/2 çay bardağı sıvıyağ
Tuz, karabiber, kekik
SOSU İÇİN
3 Adet domates veya yazdan hazırladığımız domates suyu
2 diş sarımsak,tuz 
6 adet milföy
3adet patates
YAPILIŞI
Tavuk temizlenip kamiklerinden ayrılır kuşbaşı doğranır,sıvıyağda suyunu çekene kadar pişirilir, piyazlık doğradığımız soğanlar ilave edilir,soğanlar ve tavuk etleri iyice kızarana kadar pişrilir, tuz, karabiber ve kekik ilave edilir.
Milföyler resimdeki gibi şekillendirilir, yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilir.  Patatesler iyice yıkanır, kabuklarıyla birlikte dilimlenir, sıvı yağ ile iyice yağlanıp tuzlanır, milföylerin yanına yerleştirilir, ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir.
Sosu için rendelediğimiz domatesler 1 kaşık sıvıyağda kavrulur, içine sarımsaklar küçük doğranıp ilave edilir suyunu çekene kadar pişirilip tuz eklenip ateşten alınır .
Kızaran milföylerin içleri çıkartılıp hazırladığımız tavuk etleri doldurulur, kenarlarına patates dilimleri dizilir, üzerine domates sosu ilave edilir, ketçap veya acı biber sosu ile süslenip servis yapılır.
19 Yanıt to “>MİLFÖYDE TAVUK”

  1. sevda Şubat 1, 2011 3:26 pm #

    >çok farklı bir sunum olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

  2. sevda Şubat 1, 2011 3:26 pm #

    >çok farklı bir sunum olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

  3. derya Şubat 1, 2011 3:43 pm #

    >Canım ablam ellerine sağlık muhteşem görünüyor.Sesini duymak harikaydı öpüyorum.

  4. feray Şubat 1, 2011 5:24 pm #

    >Ellerine sağlı arkadaşım nefis olmuş Hem göze hem mideye, Öpüyorum canım.

  5. balpare Şubat 1, 2011 6:11 pm #

    >çok zarif şık bir ikram yemeği olmuş..ellerine sağlık Gül'üm.

  6. Baharcicegi Şubat 1, 2011 7:05 pm #

    >COK DEGISIK OLMUS;ALTI CITIR CITIR MILFÖY ÜSTÜ NAR GIBI KIZARMIS TAVUK VE YANINDA BENIM COK SEVDIGIM PATATESLER SALCALI SOS DA COK YAKISMIS ELLERINE SAGLIK ABLAM COK ÖPÜYORUM

  7. Mutfaktan mis kokular Şubat 1, 2011 9:29 pm #

    >Degisik bir sunum, degisik bir tarif, bayildim !!! Ellerin dert gôrmezsin

  8. tatlilar gülcandan Şubat 1, 2011 10:00 pm #

    >Merhabalar blogunuzu ilk kez zioyaret ettim ellerinize emeklerinize saglik cok güzel lezletli tarifler bir arada emeklerinize saglik sevgiler .

  9. kelebeklisaniyeler Şubat 2, 2011 12:00 am #

    >Cok nefis bir tarif olmus ablacim sunumsa muhtesem bu tabakta sevdigim hersey var ellerine saglik,sevgilerle.

  10. GÜLOANNE Şubat 2, 2011 6:33 am #

    >Yaratıcı fikirlere her zaman saygı duymuşumdur emeğine sağlık değişik bir sunum sevgiler

  11. Gönülünce Şubat 2, 2011 12:13 pm #

    >Görüntüye bayıldım sunum fikride şahane nefiss bir lezzet olmuş…Ellerinize sağlık ablacığım…Sevgiler…

  12. Tarifkolik / Öznur Şubat 2, 2011 12:19 pm #

    >Süper görünüyor ellerinize sağlık sevgiler..

  13. **kalpkurabiye**deniz** Şubat 2, 2011 2:11 pm #

    >çok güzel bir sonuç çıkarmışsınız ortaya:)pek güzel görünüyor herşey:)ellerinize emeklerinize sağlık..sevgilerimle..

  14. KİZHATCE Şubat 2, 2011 6:28 pm #

    >eline sağlık arkadaşım nefis bir sunum,eminim tadı harikadır,eee patates,tavuk ve milföy birbirine yakışıyorlar:)sevgşler,öpüyorum…

  15. OYANINMUTFAGI Şubat 2, 2011 9:18 pm #

    >MERHABALAR COK GUZEL BIR BLOGUNUZ VAR ELLERINIZESAGLIK BIRDE BASLIGINIZDAKI SU SOZ COK DOKUNAKLI GELDI BANA BENIM BUYUK DERDIM YOK GERCEKTENDE BUYUK ALLAHIM VAR IYI GECELER

  16. birdutmasali Şubat 3, 2011 8:08 am #

    >ne güzel bir görüntü !!ne hoş bir lezzet böyle,,ellerine sağlık canım.

  17. yildiz Şubat 3, 2011 9:01 am #

    >Ayyy Ablaa,sen varya ne harikasinÖpüyorum seni

  18. zeytintanesi Şubat 3, 2011 1:56 pm #

    >Sunum harika, lezzetinden hiç şüphem yok. Ellerine sağlık…

  19. mintininmutfağı Şubat 3, 2011 10:12 pm #

    >selamlar gül ablama…ellerine sağlık..nefis görünüyor.sevgilerimle…

Bir Yanıt Bırakın

