>NUTELLALI ÇOKOPRENS

19 Şub

>

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIM Cafemis  E KOLAYLIKLAR DİLİYORUM TARİFİMİ YOLLUYORUM 

MALZEMELER
1 Paket tereyağ (250 gramlık paket)
4,5 su bardağı un
1/4 çay bardağı sıvıyağ
1 paket vanilya
1 su bardağı pudra şekeri
 YAPILIŞI
Bütün malzemeler yoğurulur,10 dakika dinlendirilip merdaneyle yarım santim kalınlığında açılır kalıplarla kesilir, 170 derce ısıtılmış fırında  hafif pembeleşene kadar pişirilir, aralarına nutella sürülüp birleştirilir.
not : PASTACI KIZ Özlem’in tarifi tavsiye ederim harika bir kurabiye, ben tereyağ kullandım tarifte margarin var arzuya göre margarinlede yapabilirsiniz

30 Yanıt to “>NUTELLALI ÇOKOPRENS”

  1. sevda Şubat 19, 2011 9:17 pm #

    >çayla beraber nefis olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

  2. ♥ Hasretli Lezzetler ♥ Şubat 19, 2011 10:36 pm #

    >oooh afiyet sekerler olsun cok lezziz görnüyorlar.. iyi keyifler olsun;))ellerine saglik ..

  3. GÜLOANNE Şubat 20, 2011 6:44 am #

    >günaydın gülcüğüm kurabiuyeler götür beni çayın yanında diyor harika olmuş emeğine sağlık arkadaşım Yalnız bir paket tereyağı demişsin gramı ne kadar.Güzel bir pazar gçirmeniz dileğiyle sevgiler

  4. derya Şubat 20, 2011 8:10 am #

    >Canım ablam çok sevindim düzelmesine dün tekrar mail atmıştım.Yardımcı olabildimse ne mutlu bana:))Kurabiye ve sunum muhteşem ellerine sağlık.Mutlu pazarlar diliyor kocaman öpüyorum.

  5. lorenmutfakta Şubat 20, 2011 9:57 am #

    >ellerinize saglık güzel bir lezzetir eminim:))http://lorenlehersey.blogspot.com/

  6. Öcal-mutfak-Esra Şubat 20, 2011 10:27 am #

    >ya blog gezmek kadar eğlenceli bir hobi yok herhalde benim için.her hanımın kendine göre maharetleri değişik fikirleri var.evde yapılamayan hiç birşey yok galiba,yetrki kadın yapamak istesin :).ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

  7. Sema Şubat 20, 2011 1:10 pm #

    >mmm nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler..

  8. Mutfaktan mis kokular Şubat 20, 2011 1:28 pm #

    >Hmmm çayla nutella'li biskûviler, ne gûzel gider simdi… Ellerine saglik çok cici olmuslar

  9. Serap Uzun--karakazandan Şubat 20, 2011 9:03 pm #

    >Ablam sen cokoprens yaptin ya?bunu da yaptin yani? becerikli ablam benim.En kisa zamanda cayimin yanina bende yapcam,nasilsa tarif senden :)))Ellerine saglik can ablam.Serap.

  10. Kadına Dair Herşey Şubat 20, 2011 9:24 pm #

    >merhaba,tarifinizi 30 sırada yayına almaya geldim,ellerinize sağlık,beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum,kavala ve hindistancevizli kurabiyenizde nefis olmuş,gözüm kaldı giderken:))hayatta her şeyin istediğiniz gibi olması dileğiyle,sevgilerhttp://cafemis.comhttp://cafemis.blogspot.com ve face adresimde yayında olacak

  11. yildiz Şubat 20, 2011 10:05 pm #

    >Ya Ablaa,sen ne güzel misafir agirlarsin yaa…..Öpüyorum yanaklarindan,güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiyle ve dostca kal.

  12. susamcorekotu Şubat 21, 2011 12:19 am #

    >bu ne güzellik böyle? kurabiyeler çok şirin,ya fincana tabağına ne demeli?hiç kırılmasın inşallahsevgiler

  13. çeşnici Handan Şubat 21, 2011 7:40 am #

    >Nefis olmuşlar ellerine sağlık sabah çayımın yanına alıyorum. Sevgilerimle.

  14. aslı Şubat 21, 2011 8:22 am #

    >Hazırını yemem, ama evde yapılmışsa çok lezzetli olmuştur eminim. Ellerinize sağlık.

  15. Sevil Şubat 21, 2011 10:09 am #

    >gül ablam of of şahane olmuş ellerine sağlık bayıldım afiyet bal olsungüzel bir hafta olsun bir tanem sevgiler

  16. karabiberinmutfagi Şubat 21, 2011 10:43 am #

    >ellerine saglik arkadasim hayirli günler 🙂

  17. Dilekkmutfakta Şubat 21, 2011 11:12 am #

    >bizim evde çok tüketilirdi çokoprens bende bu tarifi uyguladım birkaç kez, oğlanlar beğendi hazırını aratmıyor üstelikte içinde ne olduğunu bilerek yiyoruz,ellerine sağlık ablacım,sevgiler…

  18. **kalpkurabiye**deniz** Şubat 21, 2011 11:49 am #

    >ablacımm ellerine emeklerine sağlık nefis görünüyor çokoprensler:)bende zevkle yapıyorum tarifler benziyor:)

  19. kelebeklisaniyeler Şubat 21, 2011 6:19 pm #

    >Ablacim ellerine saglik nefis kurabiyeler içinde nutella of of yani,çayla beraber zevkle tadilir…sevgilerimle.

  20. Baharcicegi Şubat 22, 2011 10:47 pm #

    >Ablacim burasi buz gibi soguk kar yagiyorken bir girdim sayfana sicacik cayla mis gibi kurabiye beni bekliyor cok ikrama gecti icmesemde kurbislerden yemesemde icimi isitti birdensunum cok güzel ellerine saglik ablam

  21. Hayat Cafe Şubat 23, 2011 1:21 am #

    >Çay ve kurabiyelerle harika bir görüntü öyle baktım kaldım.Ellerine sağlık.Sevgiler.

  22. LaMa Şubat 23, 2011 3:21 pm #

    >Fincan takimi cok hosmus, tabi ki biskuviler de oyle:)

  23. mintininmutfağı Şubat 23, 2011 4:19 pm #

    >benim maharetli ablam.ben bu lezzetleri yerim yerim kimseye bırakmam.ellerine sağlık.çok öptüm seni

  24. nanekokusu Şubat 23, 2011 7:02 pm #

    >canım ellerine sağlık afiyetlesevgilerimle selamlar…

  25. Keskinli,Ikizlerinannesi Şubat 23, 2011 11:20 pm #

    >ben komple tabagi aldim ablam cayida var hazir oh daha ne isterim ellerine sagliko güzel yorumun icinde tesekkür ederim öptüm sevgiler…

  26. GüZeLCe Şubat 24, 2011 8:00 am #

    >inanmıyorum hazır gibi çok güzel olmşlar ellerinize sağlık..

  27. hdidem95 Şubat 24, 2011 6:26 pm #

    >evde yapılan her şeye varım ellerine sağlık ablacım süperler öptüm sevgiler

  28. susamcorekotu Şubat 24, 2011 9:04 pm #

    >SEVGİLİ ARKADAŞIMA HAYIRLI CUMALAR DİLEMEĞE GELDİM,SEVGİLER:)))

  29. sarımutfak-hande Şubat 25, 2011 9:21 am #

    >ellerine sağlık canım çok güzeller özlemdede görmüştüm denemek kısmet olmadı bana:(((

  30. muhabbetsofrasi Şubat 26, 2011 8:53 pm #

    >mmmm nefis gözüküyorlar benden bi öneri hamurun içine çok az tarçın ve zencefil tozu kat çok lezzetli oluyor 😉

Bir Cevap Yazın

