>YOĞURTLU PIRASA KAVURMASI

28 Şub

>

YOĞURTLU PIRASA KAVURMASI
MALZEMELER
1 kilo pırasa
1 küçük soğan
Taze sarımsak
Yoğurt
1 diş sarımsak
Üzerine eritilmiş tereyağ, kırmızı pulbiber
YAPILIŞI
Pırasalar çok ince doğranır, soğan yemeklik doğranır, sıvıyağda birlikte kavrulur,suyunu çekince biraz daha kavrulup ince doğradığımız taze sarımsaklar, tuz, karabiber ve pulbiber eklenip ateşten alınır.Soğuyunca üzerine sarımsaklı yoğurt dökülür, eritilmiş tereyağ ve pulbiber ile servis yapılır.

8 Yanıt to “>YOĞURTLU PIRASA KAVURMASI”

  1. derya Şubat 28, 2011 8:59 pm #

    >Canım ablam ellerine sağlık her zamanki gibi enfes öpüyorum.

  2. Serap Uzun--karakazandan Şubat 28, 2011 11:17 pm #

    >Ben bu tabagi aliyorum ablacigim,üzerine de bir dilim kekle beraber. :)Ellerine saglik döktürmüs masAllah yine :)Serap.

  3. CANDAN TARİFLER Şubat 28, 2011 11:41 pm #

    >EMEĞİNİZE SAĞLIK PIRASAYI HİÇ YOĞURTLA DENEMEMİŞTİM..SEVGİLER..

  4. aslı Mart 1, 2011 8:19 am #

    >Çok lezzetli bir yemek olmuş. Pırasayı çok severim ama hiç böyle denememiştim. Hemen deneyeceğim. Ellerinize sağlık olsun.

  5. sevda Mart 1, 2011 9:47 am #

    >sebze seven birisi olarak bayıldım görüntüye canım benim.ellerine sağlık.öpüyorum.

  6. Elif.. Mart 1, 2011 10:49 am #

    >Hiç denemediğim bir lezzet..Eminimki tadı çok güzeldir.Ellerine sağlık..

  7. Kadına Dair Herşey Mart 1, 2011 12:06 pm #

    >pırasaya bayılırım ama bu seklıyle ılk defa duydum,yapmalıyım,cay yanına gıtseydı de keske bunu da arsıvıme alabılseydım:(( unutmazsam bır ara gelıp not alayım barı,ellerıne saglık arkadasım,sevgıler

  8. kelebeklisaniyeler Mart 1, 2011 3:34 pm #

    >Ah pirasa olsun da nasil olsa olsun diyenlerdenim:))çok lezzetli yapmissin ablacim ellerine saglik tabagi alsam da gitsem daha kolay bence:))sevgiyle kal.

Bir Cevap Yazın

