>NİHALİME

3 Mar

>

NİHALCIM BU GÜL SANA SEVGİLER BİTANEM

6 Yanıt to “>NİHALİME”

  1. GÜL'ÜN MUTFAĞI Mart 3, 2011 8:53 am #

    >deneme

  2. Mutfaktan mis kokular Mart 3, 2011 9:50 am #

    >Nihal kimdir bilmiyorum ama gûller harika !!

  3. derya Mart 3, 2011 5:57 pm #

    >Canım ablam Nihal çok şanslı kocaman öpüyorum seni.

  4. Serap Uzun--karakazandan Mart 3, 2011 11:04 pm #

    >Ablaaaaa! bana yokmu???? :((Saka,saka 🙂

  5. kelebeklisaniyeler Mart 4, 2011 9:36 pm #

    >Ablacim Nihal çok sansli gülde çok güzel hani,öpüyorum seni.

  6. Anonymous Mart 5, 2011 7:56 pm #

    >buraya msj yazmayı becerdim sonunda.. burdan da teşekkürlerimi iletiyorum ergül teyzem..ben nihal 😀

Bir Cevap Yazın

