>TORUNUM BERKAY’IN 11 YAŞ DOĞUM GÜNÜ RESİMLERİ

6 Mar

>

TORUNUM BERKAY’IN DOĞUM GÜNÜ

PASTASINI   2 SAAT İÇİNDE HAZIRLADIM KEKİNİN PİŞMESİ  SÜSLEMESİ KISA SÜREDE OLDUĞU İÇİN  HATALARI VAR AMA ÇOK ŞİRİNDİ VE YAPMASI ÇOK ZEVKLİYDİ

ÇOK FARKLI VE DĞİŞİK ŞEYLER DÜŞÜNÜYORDUM AMA BAZI NEDENLERDEN DOLAYI OLMADI ANİ BİR KARARLA ACELE  VE 2 SAAT İÇİNDE HAZIRLADIĞIMIZ İÇİN FAZLA DETAYLI VE ÇEŞİTLİ OLMADI CANIM TORUNUM  BERKAY’IMA  SAĞLIKLI, UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM

TAVUK KÖFTESİ

KEREVİZ SALATASI

MAYALI MİDYE POAÇA

13 Yanıt to “>TORUNUM BERKAY’IN 11 YAŞ DOĞUM GÜNÜ RESİMLERİ”

  1. yildiz Mart 6, 2011 11:14 am #

    >Delikanliyi tebrik ediyorum.Yeni yasi hayirli olsun,daha nice güzel yillari yaninizda gecirsin.iyi pazarlar diliyorum

  2. sevda Mart 6, 2011 11:38 am #

    >berkaya nice sağlıklı uzun seneler diliyorum arkadaşım.herşey çok güzel olmuş bence.ellerinize sağlık.öpüyorum.

  3. BEREKET SOFRASI Mart 6, 2011 11:44 am #

    >Allah saglikli, mutlu, bol basarili uzuuun ömür versin torununa. Pastan cok güzel olmus, tabii diger hazirliklarinda ellerine saglik….Mutlu pazarlar diliyorum+Sevgiler…

  4. **kalpkurabiye**deniz** Mart 6, 2011 11:59 am #

    >ablacımm çok başarılı bir çalışma olmuş bence kutlarım seni:))sevgili Berkay ne de güzel gülümsemiş mutluluktan:)

  5. derya Mart 6, 2011 2:26 pm #

    >Ablacığım yakışıklı Berkay'a sağlıklı,huzurlu,başarı ve mutluluk dolu güzel bir ömür dilerim.41 keremaşallah sana ellerin dert görmesin pasta süper.Sende süpersin öpüyorum.

  6. emelce yemek Mart 6, 2011 7:22 pm #

    >2 saatte daha ne olsun,bu menü icin bütün gün ugrasip,beceremeyenler var. berkaya da nice mutlu saglikli yillar.

  7. Anonymous Mart 6, 2011 8:28 pm #

    >Arkadaşım ellerine sağlık,iki saatte nasıl yetiştirdin valla bravo.Doğum gününüz kutlu olsun,nice yaşlara :))Cevver

  8. Nilgün Mart 7, 2011 6:23 am #

    >Hiç de 2,5 saate hazırlanmış gibi değil. Enfes görünüyor. Torununuzun yeni yaşı kutlu olsun. Başarılı, sağlıklı bir ömür onu kucaklasın. Görüşmek dileği ile, iyi haftalar..

  9. Hayat Cafe Mart 7, 2011 1:42 pm #

    >2 saatte böyle güzel bir pasta hazırlamışsanız daha uzun sürede neler yaparsınız düşünemiyorum bile…Harika görünüyor.Yakışıklıyada Allah uzun bir ömür nasip etsin.Doğum günü kutlu olsun.Sevgiler.

  10. GüZeLCe Mart 7, 2011 3:26 pm #

    >Berkaya nice yıllar diliyorum pastasıda çok afilli yani =)))

  11. Gönülünce Mart 7, 2011 6:03 pm #

    >Sevgili Berkayın yeni yaşı kutlu olsun…Gülen yüzü hep gülsün inşallah (maşallah çok tatlı)…Pasta ve ikramlar bence süper olmuş…Ellerinize emeklerinize sağlık…Sevgiler…

  12. Gülcan Mart 7, 2011 7:27 pm #

    >daha nice mutlu yıllara inşallah.

  13. feray Mart 7, 2011 9:29 pm #

    >Berkay a sağlıklı mutlu uzun bir yaşam diliyorum canım.Pastan harika kusur falan arama, ellerine sağlık Sevgiler..

Bir Yanıt Bırakın

