>PASTIRMASIZ PAÇANGA BÖREĞİ

27 Kas

>

SOFRA DERGİSİ BU GÜN ÖZEL TATLILAR KİTABI GÖNDERMİŞ SOFRA DERGİSİNE BU GÜZEL HEDİYESİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER




PASTIRMASIZ PAÇANGA
1 adet yufka
1 küçük domates
2 adet yeşilbiber
Kaşarpeyniri
Tuz, pulbiber
YAPILIŞI
Yufka sigara böreği gibi 8 parçaya bölünür, küçük dilimlediğimiz kaşarpeynirleri yufkanın geniş tarafına bir biktar konulur, üzerine  çok ince dilimlediğimiz yeşilbiber ve domatesler eklenir, tuz ve pulbiber serpilip sigara böreğinden daha   kalın sarılıp , yağda kızartılır .

10 Yanıt to “>PASTIRMASIZ PAÇANGA BÖREĞİ”

  1. karamel mutfak Kasım 27, 2010 3:29 pm #

    >citil citil yebeni diye sesleniyor resmen ellerine saglik canim.benim tercihim pastirmalidan yana 😛

  2. birdutmasali Kasım 27, 2010 3:52 pm #

    >çok güzel bir deneme olmuş gülcüm..çayında hazırdır şimdi senin :)afiyetle…sevgiler.

  3. papatya68 Kasım 27, 2010 5:27 pm #

    >selam Gül hanımcığım sayfama uğrarsan sevinirim canım seni kitap mimiyle mimledim cevap bekliyorum sevgilernefis böreklerden bir tane aldım kaçtım:)))

  4. Hülya Kasım 27, 2010 5:49 pm #

    >Nefis gözüküyo arkadaşım ellerine sağlık! : )

  5. derya Kasım 27, 2010 6:27 pm #

    >Canım ablacım banada göndermişler sağolsunlar dergi.Böreklere gelince enfes o güzel ellerine sağlık öpüyorum.

  6. Gönülünce Kasım 27, 2010 6:35 pm #

    >Hımmm nefis görünüyor ellerinize sağlık…Sevgiler…

  7. Baharcicegi Kasım 27, 2010 7:19 pm #

    >pastirmayi pek sevmem tam benlik olmus ellerine saglik ablacim

  8. Gülcan Kasım 27, 2010 10:12 pm #

    >GECENİN BİR YARISI İŞTEN GELMİŞİN KARNIM DA AÇ AMA BASENLERDE BULUNAN BİRAZCIK YAĞLARIMI ERİTMEK İÇİN AKŞAMLARI MEYVE HARİCİNDE HİÇ BİRŞEY YEMEMEYE DİKKAT EDİYORUM.

  9. mintininmutfağı Kasım 28, 2010 12:55 pm #

    >gül ablaaaammsevgiler minticiğindenn.ben de de dün vardı paçanga.ellerin dert görmesin canısııı.çok lezzetli görünüyor.inan ben bu lezzete bayılıyorum.hatta pastırmasız halini daha çok seviyorum sevgiler…

  10. Dilekkmutfakta Kasım 28, 2010 8:19 pm #

    >ablacım tahin helvası tadı yoğunlukta,gofretin çıtırlığı, yanlız pasta küçük duruyor ama tadı yoğun olduğu için oldukça bereketli ben beğendim,seninde börekler muhteşem görünüyor ellerine sağlık,sevgiler…

Yorum bırakın